487 visninger
|
Oprettet:

5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
I form igen!? {{forumTopicSubject}}
Hvordan gør I tøser det??
jeg ville SÅ gerne smide ti kg, og generelt få brugt min krop igen.
Kører I et program, elelr hvorledes?? Jeg forsøger at gå min. 12.000 skridt om dagen, men det giver jo intet?
Mit lokale mor/barn-hold passer ikke med min mødregruppe, så det er ikke rigtigt til at nå, og jeg ville gerne noget flere gange om ugen.
jeg har overvejet at starte op med at løbe, men med dårlige knæ, hofter og ryg, samt fortsatte gener fra BL, er jeg i tvivl om hvorvidt det er hensigtsmæssigt.
så kom hid mødre, og fortæl hvordan I kommer i form, med baby?
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Når vejret bliver lidt bedre skal jeg til at cykle ned i dagplejen med Oliver. Der er 2 km hver vej.
Ellers spiser jeg sundt og bruger madlog til at holde styr på kalorierne...
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
I fitness.dk her, må man gerne have barnet med inde i centret, men han skal være i lift eller skråstol. Skråstol nægter han at sidde i, og lift kravler han jo ud af..
Så jeg kan ikke rigtig se hvordan det er muligt?.. Og jeg trænger virkelig til at komme i gang!
dec 2008
nov 2010
Er der ikke nogle af jer, som laver noget man kan gøre med barnet? Enten derhjemme, eller på andre måder?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
så går jeg nu en tur om dagen på 1time - hvor lang den lige er kan jeg ikk lige finde ud af - men rask tempo. op og ned af bakke os..
så har jeg en motioncykel som jeg sidder på 10min om aften kan ikk lige klare mere til at starte med pga min maveoperation og halsoperation
ja jeg vil gerne have smidt 10-20kg
nov 2010
jeg laver også armstræk med Vito (puuuh, han er tung!) samt ligger på ryggen, med mine ben i en 90 graders vinkel, og ham på dem, hvorefter jeg bøjer og strækker benene en del gange, og løfter røven en del gange (for at træne maven).
Jeg synes bare ikke det giver særlig meget..
Der må da findes træningsprogrammer til den slags.. mon min SP kan hjælpe??
nov 2010
Min mave hænger bare, og mine lår er kæmpebrede, og jeg var jo ikke nogne sylfide i forvejen!
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men sprøg hende - man kan jo ikk få andet end nej *G*
Men altså alt giver noget - det skal bare gøres længe nok *G*
men altså hvad med vandgymnatisk ?? kan man ikk det med barnet ??
ellers kan du ikk få ham passet en time mens du lige smutter i fitness ??
Jeg kan heller ikk lige lave noget uden manden er hjemme til at tage dem - så jeg laver så meget sammen med dem
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
nov 2010
nej, de er umulige at styre! En lift kravler han da bare ud af.. og jeg kan jo godt forstå, at de i et træningscenter ikke vil have unger kravlende rundt, men det havde nu været smart, om jeg kunne tage barnevognen med!..
Men ja, kan da være jeg skulle prøve at se på sådan noget fitness.
For jeg er jo virkelig øv over min krop, men så længe jeg ikke gør noget, sker der ikke noget!
Kiki,
neej, jeg tror vandgymnastik er i et bassin på alm. temperatur, og det er han nok stadig alt for lille til at komme i? Ellers en rigtig god ide..
og nej, har ikke det store udvalg af passere jo.. min mor har ham af og til, jeg går gerne i svømmehallen med min søster om aftenen engang imellem, så har min mor ham et par timer, men sådan til noget fast kan det ikke lade sig gøre, og slet ikke i dagtimerne.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
dec 2008
Hvis du har en wii kan du købe det program der hedder fit plus mener jeg. Der er også en masse sjove programmer på. Boksning, step, alm styrketræning osv..
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
nov 2010
nej, det har jeg ikke. men mon ikke man også kan få den til android?
Er det fra Nike?
nov 2010
har de lavet en KFK derinde??
På deres hjemmeside, står der at man ikke må medbringe barnevogn i centret, men det må man der??
åååh, jeg ville elske det!!
Og jo, blev lige mindet om at du boede her nærmest ved siden af, i mødregruppe-tråden. mangler du en træninsmakker?
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
I form igen!?