{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

upsa vi gør sgu {{forumTopicSubject}}

igår skreve indlæg, og var helt rundt på gulvet da jeg opdag jeg var gravid og masse tænker gik igennem mig, for stå uden job og hvad så og ja en hel masse.... og hvordan skulle sige til manden....

http://babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=64797

når men jeg har fået fortalt manden det igår, og have meget svært og tog meget lang tid jeg tænke hvornår skal sige.. også fordi han sad med vigtigt arbejde, men da have ide nu måtte han være færdig viste jeg ham billede af testen og sagde ja jeg er gravid, og som sagde senere på aften alt det arbejde der var hoved på ham, blev da helt smidt ud, og mundlam, vi snakke meget frem tilbage hvaf skal og hvad skal ikke...

skal penge være ovversag til takker nej, er det rigtigt eller forkert, og vi begge eninge Nej sku det skal ikke være penge som skal bestemme om dette liv skal til verden, så

vi har her med beslutte at vi skla beholde dette barn, selvom det ikke var planlagt og det ændre lidt på vores planer så finde vi løsning.....

vi bare fortælle det og især jer som jeg skrev med igår.... s

så nu skal vi sgu være forældre igen og vores datte skal være storesøster...

dog stadigvæk lidt rundt på gulvet tro lige det skal gå op for mig..... og manden.....

men har allerede været hos lægen og får det bekæftigt, og mandag bliver der skrev papir julnalen (stave) da de går på ferie.... og der skulle være styr på hele inde og have lang snak med lægen, som også var sikke på vi klare dette....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  upsa vi gør sgu
Kommentér på:
upsa vi gør sgu

Annonce