{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Ventetøj {{forumTopicSubject}}

Endnu et indlæg om ventetøj smiley

For noget tid siden var der en som linkede til en hjemmeside, hvor de blandt andet solgte bluser og tshirts med prin og tekst, men jeg kan simplethen ikke finde tråden når jeg søger. Håber der er en af jer som husker den og har lidt mere held med søgemaskinen eller var den der linkede dengang smiley

Derudover, hvor køber I jeres jeans henne? Vil ikke give en formue for bukser jeg kun skal bruge indtil juli. Synes det fra mamaluciuas(staves) er kedeligt og passer ikke ind i min stil og hverdag. Og de bukser der sidder super tæt hele vejen ned, er der rigelig udvalg af, men ikke min smag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventetøj
  • #3   28. dec 2011 Ja det fra esprit er rigtig fint og synes generelt godt om deres tøj, men vil ikke give 600kr for et par bukser jeg kun skal bruge så kort tid.
    Har været nede i den lokale H&M men de havde ikke rigtig noget at vælge imellem og det der var havde størrelse 44 og op. Synes deres hjemmeside er virkelig rodet at finde rundt på, efter de har lavet den om.

• #5   28. dec 2011 Jeg brugte nogle aller hørbukser som H&M havde da jeg ventede mig. sådan 5 havde jeg i forskellige farver - så havde jeg ellers en masse leggins *G* det var det eneste ventøj jeg måtte ud og handle - bluser osv brugte jeg bare dem som jeg havde derhjemme. kunne nemli passe det stadig - noget af det sad bare lidt strammere men det var fair nok når jeg nu var gravid og ikk bare fed *G*

• #6   28. dec 2011 Jeg har lige været i mamalicious idag og syntes de havde mange fede jeans, men var bare inde for at kigge. Jeg må indrømme at jeg har købt 4 par på trendsales for jeg er simpelhen for nærrig til at købe bukser til 400-500 som jeg kan bruge i ca 5 mdr. Man kan jo ikke nøjes med 1 par. Har købt 3 par, havde 2 par fra sidst smiley

• #7   28. dec 2011 H&M priser tiltrækker mig også meget mere hehe når det nu er for en kort periode tøjet skal bruges smiley

Har ikke rigtig lyst til at bruge leggings, bryder mig generelt ikke længere om tøj der sidder super stramt.
    Hørbukser er super behagelige at have på, men synes det høre sommeren til eller varmere vejr smiley

Mit tøj fra første gang blev enten slidt eller smidt ud. Regnede ikke med der skulle komme en nr to pga den virkelig dårlige oplevelse jeg havde dangang.

Kommentér på:
Ventetøj

Annonce