Ventetøj {{forumTopicSubject}}
Endnu et indlæg om ventetøj
For noget tid siden var der en som linkede til en hjemmeside, hvor de blandt andet solgte bluser og tshirts med prin og tekst, men jeg kan simplethen ikke finde tråden når jeg søger. Håber der er en af jer som husker den og har lidt mere held med søgemaskinen eller var den der linkede dengang
Derudover, hvor køber I jeres jeans henne? Vil ikke give en formue for bukser jeg kun skal bruge indtil juli. Synes det fra mamaluciuas(staves) er kedeligt og passer ikke ind i min stil og hverdag. Og de bukser der sidder super tæt hele vejen ned, er der rigelig udvalg af, men ikke min smag.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Har været nede i den lokale H&M men de havde ikke rigtig noget at vælge imellem og det der var havde størrelse 44 og op. Synes deres hjemmeside er virkelig rodet at finde rundt på, efter de har lavet den om.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Har ikke rigtig lyst til at bruge leggings, bryder mig generelt ikke længere om tøj der sidder super stramt.
Hørbukser er super behagelige at have på, men synes det høre sommeren til eller varmere vejr
Mit tøj fra første gang blev enten slidt eller smidt ud. Regnede ikke med der skulle komme en nr to pga den virkelig dårlige oplevelse jeg havde dangang.
Ventetøj