Nu må det sgu snart holde op {{forumTopicSubject}}
Ja, nu havde jeg jo ikke lige den nemmeste graviditet, men havde en super fødsel og har fået en dejlig nem dreng.,,
MEN..
Igår morges gjorde det ondt da jeg tissede, blærebetændelse tænkte jeg, selvom smerten var en anden, nærmest som krampe i skamlæberne, ja undskyld men sådan føltes det.. Tænkte bare det kunne vente til lægen åbnede igen.,
Senere på aftenen fik jeg ondt i maven og lænden, for meget mad tænkte jeg, tog nogle panodil og gik i seng.. I morges da jeg stod op havde jeg følelsen af at undetbukserne var kravlet op, men det var de ikke, havde igen ondt da jeg tissede og det føltes vildt mærkeligt, fik så Dan til at kigge mig forneden og han siger det ligner der er noget der er ved at falde ud, ringer til vagtlægen, og afsted til Randers det går.. Det er så min livmoder der er sunket ned, er 'på vej ud' gennem skeden.. Det er som sådan ufarligt men selvfølgelig meget ubehageligt, så nu skal jeg ind og opereres her mellem jul og nytår og have den sat på plafs..
ØV hvor jeg snart bare synes det er træls og bliver mere og mere overbevist om at jeg kun skal have Axl..
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Det er heldigvis et forholdsvis ukompliceret indgreb at få den op igen.. Men alligevel super øv
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men det er jeg da glad fir du siger, det trøster mig da lidt
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Det så super ulækkert ud, men det var ganske enkelt
Så det skal du nok klare
Nu må det sgu snart holde op