{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Måske gravid ? {{forumTopicSubject}}

ja jeg skulle ha haft min mens den 9,, har været på p-ring men efter sidste måned stoppede jeg med at atge den da jeg ikke kunne tåle den.. men har så haft sex med kondom hver gang. og i sidste uge gorde vi det uden ved et uheld men jeg tog så en fortydelses pille dagen efter. mit spørgsmål er så kan den pille så gører at mit mens udebliver ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske gravid ?
  • #1   15. okt 2008 en fortrydelsespille er jo en stor hormon bombe at tage så vil tro at den godt kan lave lidt rav i systemet en kort periode eller op til nærmeste mens. har ikke helt forstand på det da jeg ikke har prøvet men min ene veninde der har, fik lidt rav i hormonsystemet og cyklusen kort fordi det jo en en stor mundfuld for kroppen at få sådan en ind.
    så måske udebliver den denne gang. Det kan jo næsten være som at tage en hulens masse p-piller der bliver i kroppen lidt. alt i alt er det jo en masse hormoner så vil tro at den godt kan få mensen til at udeblive en enkelt gang eller komme senere.

men det skulle gerne være normalt som det plejer næste måned igen i hvertfald. tror folk kan reagerer forskelligt. men tror de er stærke nok til at gøre det ja.

• #2   15. okt 2008 jeg mener altså godt en fortrydelses pille ka lave rav i mens... har du læst brugsanvisningen

Kommentér på:
Måske gravid ?

Annonce