{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

update på "så er det idag" {{forumTopicSubject}}

Så har lederen fra dagplejerne været forbi og vi fik os en god snak...

hun kommer igen på mandag - skal møde manden og sikkerhedsgodkender hjemme smiley og så er jeg ansat til at passe tøserne til de er 18mdr smiley

så sagde hun ang at blive dagplejer at der er 4 som holder op næste år - men der er os fald i børnetallet - så måske der ikk er brug for en dagplejer - men man ved jo aldrig.
så er der den med min arbejdsskade som hun sagde så skulle jeg søge om at komme i fleksjob som dagplejer - det er fuldtid alligevel men bare mindre børneantal som aflastning på min skade smiley

Jeg beholder tøserne hjemme - da man skal have åben fra kl.6 - 18 indretter sig ind efter hvad børnenes forældre har brug for bare det er 48timer om ugen smiley

Lucky skal desværre holdes fra børnene efter de nye regler der er trådt i kraft nu her - men han skal bare være bag gitter så det er fair nok.

hundehår osv skal vi bare holde styr på hver anden dag som hun sagde smiley men det gør vi normalt alligevel.

hun sagde at normalt skal alt være sikkerhedsgodkendt som om det var andres børn men det gør man ikk mere heldigvis - fordi så ville vi aldrig blive det nu *G* men det er fordi vi mangler at sætte stuen istand da der har været en del andre ting de sidte par mdr.

men det er rart at der er ved at være styr på den del smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update på "så er det idag"
  • #1   13. dec 2011 det gik da godt smiley håber mandag går lige så godt ...

seriøst? ville hun kun at hundehår skulle væk hver anden dag? altså smiley

• #4   13. dec 2011 altså nu så hun hvordan der så ud efter rengøringen i søndags smiley så hun sagde hvis det var normalt sådan her så var hver anden dag fino smiley

Men ja det bliver lækkert fordi vi vil så gerne have mig væk fra den kontanthjælp så vi kan gifte os smiley plus jeg vil meget gerne videre i livet end at stå standby hele tiden fordi lægerne fra kommunen ikk forstår hvad lægerne fra sygehusene mener !! plus så kan man få en hverdag til at køre lidt bedre smiley

ville være rart at have lidt flere penge på lommen - nu skal vi bare lige finde ud af hvad jeg vil få udbetalt efter skat smiley
    vi skal betalt plads som hvis de gik hos en anden DP - så hvis jeg er syg eller noget så kan de komme i gæstepleje smiley

Kommentér på:
update på "så er det idag"

Annonce