{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Jule engle kan komme når man mindst venter det :D {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder i en daglig brugs og har mange forskellige kunder, faste som løse kunder..
Så her forleden kommer en af mine rigtig søde kunder ind som desværre ikk kommer så tit med hendes lille søn på armen og så står vi lige og snakker og hun får så afvide jeg er gravid og at jeg på fredag (imorgen) har 3 måneder til termin..
Hun blev rigtig glad på mine vejne og spurgte om jeg vidste kønnet og så sagde jeg jo at jeg venter en dreng, så kigger hun bare på mig og siger at hun selv er mor til 3 drenge så hvis hun måtte og jeg var intr ville hun gerne gå hjem og lave en "startpakke" til mig ´hvis jeg er intr og det er jeg selvfølgelig..
Så skriver jeg til hende i dag og så svarer hun at hun har fundet noget tøj og en skråstol..
så spørger jeg til prisen og det eneste svar jeg får er jeg må få det som en start pakke til mig og lille manden da hun ved hvordan det er når pengene ikk er størst..

Er det hva man kalder en jule engel som man mindst ventede det smiley

Forresten glædelig 1 december til jer alle smiley

*undskyld hvis det blev lidt indvilklet*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jule engle kan komme når man mindst venter det :D
  • #1   1. dec 2011 ej hvor sødt af hende hvor er det skønt tillykke med din egen lille engel smiley

• #2   1. dec 2011 Bestemt rigtig sødt af hende for havde hun jo ikk haft grund til plus hun siger hun har en masse som vi kan finde ud af til billige penge for jeg skulle altså ikk stå og mangle noget for så skulle jeg skam bare skrive smiley
    Hehe rigitig mange tak smiley

• #3   1. dec 2011 skønt smiley

• #4   1. dec 2011 Dejligt smiley og jeg mødte også en juleengel idag.. havde været på Mc Donalds og spise frokost efter at have været ude og købe nogle ting til prinsessens værelse.. havde hævet hele månedens mad budget og lagt i mad pungen (sådan holder vi bedst styr på det).. da vi bagefter står i kvikcly opdager jeg at pungen er væk.. styrter tilbage til McDonalds i håb om at den ligger på sædet.. velvidende at en pung uden navn og med næsten 4000 kr i meget nemt kan forsvinde..
    Ingen pung.. spørger et par knægte der sidder tæt ved og som også sad der da vi gik om de har set pungen eller set nogle samle noget op.. den ene siger han så en dame samle en pung op og gå op til kassen..
    Skynder mig op og en ung kvinde prikker mig på skulderen om jeg havde mistet en pung.. ja.. jamen hun havde lige afleveret den i kassen.. jeg kunne have krammet hende.. takkede hende igen og igen og var lige ved at tude.. og fik pungen af en sød ung mand ved kassen..
    Have den været væk så havde julen været aflyst her, for er pensionist og har ikke mange penge i overskud.. så det var de penge vi skulle leve for ..
    Så hurra for ærlige mennesker smiley

• #6   2. dec 2011 Signe L: Sikke et dejligt bevis på at juleengle kommer når man mindst venter det smiley og godt din pung var blevet fundet og afleveret smiley

• #7   2. dec 2011 Ej hvor sødt af hende!

Kommentér på:
Jule engle kan komme når man mindst venter det :D

Annonce