Jule engle kan komme når man mindst venter det :D {{forumTopicSubject}}
Jeg arbejder i en daglig brugs og har mange forskellige kunder, faste som løse kunder..
Så her forleden kommer en af mine rigtig søde kunder ind som desværre ikk kommer så tit med hendes lille søn på armen og så står vi lige og snakker og hun får så afvide jeg er gravid og at jeg på fredag (imorgen) har 3 måneder til termin..
Hun blev rigtig glad på mine vejne og spurgte om jeg vidste kønnet og så sagde jeg jo at jeg venter en dreng, så kigger hun bare på mig og siger at hun selv er mor til 3 drenge så hvis hun måtte og jeg var intr ville hun gerne gå hjem og lave en "startpakke" til mig ´hvis jeg er intr og det er jeg selvfølgelig..
Så skriver jeg til hende i dag og så svarer hun at hun har fundet noget tøj og en skråstol..
så spørger jeg til prisen og det eneste svar jeg får er jeg må få det som en start pakke til mig og lille manden da hun ved hvordan det er når pengene ikk er størst..
Er det hva man kalder en jule engel som man mindst ventede det
Forresten glædelig 1 december til jer alle
*undskyld hvis det blev lidt indvilklet*
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 70
Hehe rigitig mange tak
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Ingen pung.. spørger et par knægte der sidder tæt ved og som også sad der da vi gik om de har set pungen eller set nogle samle noget op.. den ene siger han så en dame samle en pung op og gå op til kassen..
Skynder mig op og en ung kvinde prikker mig på skulderen om jeg havde mistet en pung.. ja.. jamen hun havde lige afleveret den i kassen.. jeg kunne have krammet hende.. takkede hende igen og igen og var lige ved at tude.. og fik pungen af en sød ung mand ved kassen..
Have den været væk så havde julen været aflyst her, for er pensionist og har ikke mange penge i overskud.. så det var de penge vi skulle leve for ..
Så hurra for ærlige mennesker
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 70
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 34 Svar: 291
Jule engle kan komme når man mindst venter det :D