Så var det sidste dagpleje dag ihh altså :-( {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften lyder har vi herhjemme valgt at tage vores datter ud af hendes dagpleje her til aften.
vi har haft så mange tilfælde hvor hun er kommet hjem og fået ny ble hvor vi så opdager hun har lort på hendes body, vi har hentet hende direkte fra middagslur hvor hun stadig har mad i ansigtet,
hentet hende igen hvor hun kommer direkte op af barnevognen og kommer hjem og skifter hende hvor der er sand i bleen fra om formiddagen,
har oplevet en numse der bløder fordi hun ikke er blevet skiftet reglmæssigt, og har haft sundhedsplejersken inde over da hun en dag kom hjem med mærker rundt om håndledet som lignede hun havde haft en kæde stramt rundt om hånden (hvilket vi tog billeder af og konfronterede dp med)
idag flød bægeret så over. hun blev hentet og igen sov hun da jeg hentede så hun har jo selvfølgelig lagt der siden middag (på dette tidspunkt er kl.15.30)
vi kører ned til min svigermor som bor 20 min derfra hvor hun så får ren ble- og kigger lidt da jeg får bleen af- der sidder lidt lort rundt omkring fordi dp ikke har gjort hende ordentlig ren inden middagslur hvilke resulterer i en HELT rød numse og i bilen er hun dybt ulykkelig for det gør jo ondt at sidde for hende.
jeg vil ringe til dp pædagog imorgen tidlig. heldigvis har vi vuggestue plads fra 1/1- men kan vi nægte og betale den sidste dp måned? hun skulle jo efter planen være der i december men jeg er træt af det skal gå udover min datter når jeg nu har konfronteret dpèn flere gange ang. disse problemer. det skal lige siges hun KUN har været der 7 mdr!
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
super øv med det!!
sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213
sep 2010
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
men du kan eventuelt melde hende nu når i har en vs plads... men snak med din pædago om det.
men kan godt forstå at du tager hende ud ! det havde jeg også gjort hvis det var mig
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Ved ikke om de så stadig vil trække pengene, men hvis du fortæller det hele til kommunen, mon så ikke du får lov at beholde pengene?
sep 2010
sep 2010
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Så var det sidste dagpleje dag ihh altså :-(