11. sep 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Nye Billeder {{forumTopicSubject}}
Hey Baby folkens,
Har ikk været her længe, men der er sket utrolig meget, .. Vi havde somsagt Kommunen på nakken, og de kørte rigtig meget på os, til sidst valgte min eks kone og lade det gå ud over mig, og hun brugte rigtig meget krudt på at få det til at se ud som om jeg behandlede dem dårligt, i et sidste håb om at få min lille dreng for sig selv, men den gik ikke, Han havnede som jeg frygtede i en familie pleje, og har været der i 4mdr, jeg savner ham utrolig meget hver dag. Jeg skrev under på en frivillig anbringelse, dermed har jeg jo lidt rettigheder,
MEN
Vi er snart skilt, og jeg skal så overtage huset, da jeg ellers ville stå med en gæld på 400.000 på ingenting ved at lade det gå på tvang, det rammer så den økonomiske del, som gør at jeg på sigt ikk kan forsørge min lille dreng hvis det en dag skulle komme på tale.
MEN
Det er en rigtig sød familie Mathias har fået, og han var forbi idag, hvor jeg fik taget nogen billeder, og dem synes jeg i skal se,
http://babygalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=2405
OG
Vil lige sige, jeg har aldrig behandlet hverken min søn eller min ekskone dårligt, tværtimod, det siger hendes forældre også, men de gir kommunen skylden for alt det her, men vil da også sige de har kørt en slags Terror aktion, "sådan føles det"
MEN
Fortsat god aften til jer
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Men er så småt ved at komme lidt ovenpå igen,
sep 2009
sep 2009
Iøvrigt skal jeg passe meget på med hvor meget jeg kræver, for på 6 mdr kan de lave det om til en tvangsfjernelse, og så forsvinder mine rettigheder,
og dem kan jeg på ingen måde undvære,
sep 2009
Men er så småt ved at komme ovenpå, der er ved at være ro på geledene, Der har bare været rigtig meget og se til
Har set mange mænd stå i den situation at de ikke får lov til at se nogen af deres børn igen på falske forudsætninger, det er så uhyggeligt at det gør helt nas langt ned af ryggen,
Ved godt hun ikke er her til at forsvare sig og at det kun er min udlægning af sagens gang,
grunden til jeg siger at hun ville ha ham for sig selv er faktisk fordi hendes Kontaktperson sagde det til mig en dag under et møde, vi havde men at det ikke kunne lade sig gøre, pga af omstændighederne, men at jeg heller ikke kunne få ham / magte opgaven!
Nye Billeder