børn som har det spysiks dårligt !!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Ja sagen er den at jeg har været ved lægen i dag med Malthe da han ikke rigtig spiser som han plejer her den sidste uges tid ! Men blev dog mere bekrymret eftersom at han ikke kom af med noget fra fredag til søndag.....Og hver gang han fik noget at spise sagde han av mave mor !!!!!!
Han blev tjekket igennem i dag nede ved lægen og der var intet at komme efter der.... hvor så lægen sagde at børn i denne alder (Malthe bliver 3 år til dec ) Godt kan have ondt i maven eller de bruger den "undskyldning" fordi der måske er sket nogen forandringer i deres hverdag og derved kan få det spysisks dårligt !!!
De sidste 3 nætter har han lagt og vredet sig i sin seng og sagt av av mave ....... og hvor det har hjulpet at jeg har masseret den .... men er inde ved ham rigtig mange gange og får måske selv max 5 timers søvn :0( ..... !
Jeg ville endeligt høre jer herinde om jeres børn har haft sådan nogen perioder hvor de siger de har "ondt" i maven men hvor det endeligt er noget helt andet !!!!!
Hjælp............ :0(
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Hende C : Jeg er også sikker på at børn i den alder kan have det psykisk dårligt det er slet ikke det og tit er det jo så maven man har ondt i !!!!!
Hippo : blindtarms øhhh hvad ????
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
maj 2008
maj 2008
maj 2008
apr 2008
jeg synes det lyder mærkeligt har selv en del mavesmerter for tiden pga. jernpiller og min afføring ikke vil som jeg vil... så kan godt forstå han græder hvis han ikke har haft afføring i lang tid...
maj 2008
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Min datter på 7 har døjet det sidste år med det
Vi gør følgende når hun klager: En varmepude på maven, masser af væske(Hun drikker ALT for lidt), smertestillende og rosiner. Ydermere har vi fundet ud af at hun ikke tåler ret meget mælk så hun får kun et glas om dagen og bliver suppleret med kalk. Mælken er med til at give forstoppelse.
Var det enten mig eller min søn så hed det æblejuice for det sætter maven igang ved os.
Fik et råd af en læge for nogle år siden: Skræl nogle gulerødder, kom dem i vand i mindst en time, riv dem og kom masser af rosiner i. Lad det stå og trække igen i mindst en time. Og derefter spis alt det man kan. Alt den ekstra væske er med til at tarmen kan få løsnet det forstoppede.
God bedring med ham.
maj 2008
Kunne være at jeg skulle prøve at droppe mælken eller prøve at minske det noget mere ned i mængde !!!! Det var da en mulighed :0)
maj 2008
apr 2008
svesker
rosiner
blommer
vindruer
vand vand og atter vand
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Både min søn og jeg er laktoseintolerante med meget tynd mave til følge hvorimod min datter hun får hård mave, som også kan være grundet laktosintolerancen.
Men håber det bare er en forbi passernede ting for jer
børn som har det spysiks dårligt !!!!!!!!