{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

børn som har det spysiks dårligt !!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at jeg har været ved lægen i dag med Malthe da han ikke rigtig spiser som han plejer her den sidste uges tid ! Men blev dog mere bekrymret eftersom at han ikke kom af med noget fra fredag til søndag.....Og hver gang han fik noget at spise sagde han av mave mor !!!!!!

Han blev tjekket igennem i dag nede ved lægen og der var intet at komme efter der.... hvor så lægen sagde at børn i denne alder (Malthe bliver 3 år til dec ) Godt kan have ondt i maven eller de bruger den "undskyldning" fordi der måske er sket nogen forandringer i deres hverdag og derved kan få det spysisks dårligt !!!

De sidste 3 nætter har han lagt og vredet sig i sin seng og sagt av av mave ....... og hvor det har hjulpet at jeg har masseret den .... men er inde ved ham rigtig mange gange og får måske selv max 5 timers søvn :0( ..... !

Jeg ville endeligt høre jer herinde om jeres børn har haft sådan nogen perioder hvor de siger de har "ondt" i maven men hvor det endeligt er noget helt andet !!!!!

Hjælp............ :0(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn som har det spysiks dårligt !!!!!!!!
  • #1   7. nov 2011 vis han ikk lkommer af med afføring kan han jo få rigtig ondt i maven , jeg ville høre lægen af om noget afførings midl , evt blindtarmewn??

• #2   7. nov 2011 Ja Mikkel skal på børneafdelingen til undersøgelse af maven fordi han klager over ondt i maven og han spiser heller ikke ordentlig. Tvivler nu på det er psykisk men det er jo svært at sige med en lille fyr som ikke er god til at sætte ord på ting

• #3   7. nov 2011 Jeg er da helt sikker på at børm godt kan have det psykisk dårligt, det har jeg da set før. smiley

• #4   7. nov 2011 Ja jeg vil jo også mene at det ikke er normalt at han ikke kommer af med noget aff. i 3 dage :0( ....... Men lægen kunne intet mærke på hans mave da han undersøgte ham ! Malthe har været på laktoluse da han var lille der døjede han meget med hans mave nemlig ..... men har ikke fået noget af den slags de sidste 2 år hvis ikke mere !!!! Jeg er bare ved at BLIVE SINDSYG !

Hende C : Jeg er også sikker på at børn i den alder kan have det psykisk dårligt det er slet ikke det og tit er det jo så maven man har ondt i !!!!!

Hippo : blindtarms øhhh hvad ????

• #5   7. nov 2011 hmmm men har han feber? må i røre maven når han har ondt? sveder han når han siger han har ondt? havde han ondt da lægen rørte ham?

• #6   7. nov 2011 Det skal lige siges at det var en studerende jeg var inde hos.... så hvis det her fortsætter 2 dage mere kontakter jeg min egen læge for det her er der ingen af os der kan leve med :0( Har sku ondt af min lille trold ! Og det piner mig at se at han ligger i sin seng og siger av av mave mor gør ondt !!!!!

• #7   7. nov 2011 Mille : Jeg tog hans temp i morges og den var på 37,3 han er så snottet så den er en smule højer end normalt nemlig 36.5 er den normalt ...... Da lægen rørte hans mave spurgte han om det gjorde ondt og der sagde Malthe ja men eftersom der intet var at mærke på hans mave så kunne han jo ikke rigtig stille noget op !!!!!!!! ARGHHH

• #8   7. nov 2011 Mille: det der undre mig er jo at om natten når han ligger og klager og at jeg så massere hans mave virker det som om at det hjælper hmm......

• #9   7. nov 2011 ok, har du prøvet at give ham smertestillende for at se om det virker?
    jeg synes det lyder mærkeligt har selv en del mavesmerter for tiden pga. jernpiller og min afføring ikke vil som jeg vil... så kan godt forstå han græder hvis han ikke har haft afføring i lang tid...

• #10   7. nov 2011 Mille : Ja jeg gav ham i nat..... og det gjorde ham lidt mere rolig ! Kender det godt selv også venter nr 2 her til feb. Så kender godt det med at have mavesmerter .......

• #11   7. nov 2011 Jeg kender alt til det med børn der ikke kan komme af med deres afføring og mave smerterne der følger smiley
    Min datter på 7 har døjet det sidste år med det smiley
    Vi gør følgende når hun klager: En varmepude på maven, masser af væske(Hun drikker ALT for lidt), smertestillende og rosiner. Ydermere har vi fundet ud af at hun ikke tåler ret meget mælk så hun får kun et glas om dagen og bliver suppleret med kalk. Mælken er med til at give forstoppelse.
    Var det enten mig eller min søn så hed det æblejuice for det sætter maven igang ved os.

Fik et råd af en læge for nogle år siden: Skræl nogle gulerødder, kom dem i vand i mindst en time, riv dem og kom masser af rosiner i. Lad det stå og trække igen i mindst en time. Og derefter spis alt det man kan. Alt den ekstra væske er med til at tarmen kan få løsnet det forstoppede.

God bedring med ham.

• #12   7. nov 2011 Anne: Sjovt at du nævner mælk...... da jeg er gravid og drikker meget mælk pga. sure opstød vil bette manden også gerne have mælk at drikke som mig.... og her de sidste par dage har han faktisk drukket mere mælk end normalt eller hvad han plejer at gøre ! Troede bare ikke mælk kunne give forstoppelse ...!!!!!!! Rosiner har han ville have her de sidste par dage og det har han jo fået lov til at få.......

Kunne være at jeg skulle prøve at droppe mælken eller prøve at minske det noget mere ned i mængde !!!! Det var da en mulighed :0)

• #13   7. nov 2011 Anne : har også godt hørt at æblejuice sætter maven igang og det får han også noget af om dagen...... !

• #14   7. nov 2011 æble juice virker på min amalie smiley
    svesker
    rosiner
    blommer
    vindruer
    vand vand og atter vand smiley

• #15   7. nov 2011 Det er en mulighed, som er værd at prøve : ) OG for nogle dage sker der ikke noget ang. kalk men over længere periode skal man supplere med Kalk smiley

Både min søn og jeg er laktoseintolerante med meget tynd mave til følge hvorimod min datter hun får hård mave, som også kan være grundet laktosintolerancen.

Men håber det bare er en forbi passernede ting for jer smiley

Kommentér på:
børn som har det spysiks dårligt !!!!!!!!

Annonce