431 visninger
|
Oprettet:
konsekvener for barnet {{forumTopicSubject}}
Min datter har det med at vende sin talerken på hovede og har gjort det i ½ år nu...
Her til morgen gjorde hun det igen med sin havergryn. Der fik jeg nok og satte hende på gulvet og blev sur over det. Hun fik ikke morgenmad før i vuggestuen en time senere. Det skal lige siges at hun godt ved at hun skal spise pænt og forstår et nej.
Er det forkert at blive sur over det og at hun ik får morgenmad før vi er i vuggestuen????
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 27
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
aug 2010
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
Jeg synes det er fint du viste hende at det ikke var ok
aug 2010
Ofte om maften sidder hun og gør det og vi samler det op 3-4 gange. og så vil jeg mene at det er slut. Men min kæreste mener hun skal have noget at spise så han bliver ved.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jeg er heldigvis ikke der endnu, Nena skubber simpelthen maden væk når det er hun ikke vil mere, tilbyder jeg hende så alligevel jamen så vender hun hovedet (: det samme med koppen
Men prøv at tage maden fra hende og tilbyd hende det via du ''mader'' hende og så hold tallerkenen mens hun selv tager evt ?
og hjælper det ikke ville jeg tage det fra hende og når i så har spist vil jeg tilbyde lidt igen ?
Jeg tænker bare hun bliver nød til at lære at spise ordentlig hjemme også, det nytter jo ikke noget hun tror hun kan alt der hjemme xD
aug 2010
konsekvener for barnet