{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

konsekvener for barnet {{forumTopicSubject}}

Min datter har det med at vende sin talerken på hovede og har gjort det i ½ år nu...

Her til morgen gjorde hun det igen med sin havergryn. Der fik jeg nok og satte hende på gulvet og blev sur over det. Hun fik ikke morgenmad før i vuggestuen en time senere. Det skal lige siges at hun godt ved at hun skal spise pænt og forstår et nej.

Er det forkert at blive sur over det og at hun ik får morgenmad før vi er i vuggestuen????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konsekvener for barnet
  • #1   21. okt 2011 Er det forkert at blive sur og give konsekvenser når hun ikke er ældre...????????

• #2   21. okt 2011 Nej det vil jeg ikke mene... De skal lære det fra start..

• #3   21. okt 2011 Oka det ville jeg også mene. Jeg slår hende ikke men blev blev sur. og min svigermor brokker sig over det...

• #4   21. okt 2011 Altså om man er 1 år eller 18 skal man vide når man går over stregen. Selvfølgelig slog du ikke. Det gør man ikke. Men der er langt fra at blive sur og så til at slå..

Jeg synes det er fint du viste hende at det ikke var ok smiley

• #6   21. okt 2011 Pernille *mor til skønne Liv smiley *

Ofte om maften sidder hun og gør det og vi samler det op 3-4 gange. og så vil jeg mene at det er slut. Men min kæreste mener hun skal have noget at spise så han bliver ved.

• #7   21. okt 2011 jeg ville nok også gøre som Pernille..
    jeg er heldigvis ikke der endnu, Nena skubber simpelthen maden væk når det er hun ikke vil mere, tilbyder jeg hende så alligevel jamen så vender hun hovedet (: det samme med koppen smiley det sku skønt..

Men prøv at tage maden fra hende og tilbyd hende det via du ''mader'' hende og så hold tallerkenen mens hun selv tager evt ?

og hjælper det ikke ville jeg tage det fra hende og når i så har spist vil jeg tilbyde lidt igen ?

Jeg tænker bare hun bliver nød til at lære at spise ordentlig hjemme også, det nytter jo ikke noget hun tror hun kan alt der hjemme xD

• #10   22. okt 2011 hun får selv lov til at starte men når det går galt tager vi det fra hende og putter noget på gaflen og giver hende. kaster hun så med den overtager jeg og slår hun så den ud af hånden på mig ja så er der ikke mere mad selvom hun er sulten..

Kommentér på:
konsekvener for barnet

Annonce