{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

hjælp mig lige sko.. {{forumTopicSubject}}

line har her for 2 md siden fået nye kondi sko men de er allrede slidt så meget så bliver nødt til a købe nogen nye allrede idag.. men menm har set et par rigtigt flotte i sko butikken til 400 kr men i super bruges har jeg oz set et par søde og flotte som liger er et par hundret kr billiger ,, hælder nok mest til de dyre men så igen igen hvor længe endnu kan hun lige bruge dem endnu pga vejret ? og hun mangler oz akut regntøj og gummi støvler så tænker måke er det meget godt a spare lidt på skonene.. hva ville i gøre hun kan jo ikk passe dem til forået jo..:=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig lige sko..
  • #2   10. okt 2011 ville købe ordentlige sko så måske bare finde nogle helt andre billigere måske finde nogen på tilbud da jeg ikke selv vil gå i billige sko sys godt man kan mærke forskel og de lidt dyrere sko er alså bedst "efter min mening" og vil måske så spare lidt på regntøjet feks købe et sæt i tøj og sko men os kun fordi jeg ved det er lige så godt som det dyre theis har fra tøj og sko og et sæt fra aldi og han er altid tør så det må jo fungere fint selvom det er billigt:)

• #3   10. okt 2011 Ville aldrig spare på Frederic's fødder, selvom det evt kun ville være for nogle mdr...

Fod- og overtøj vil jeg aldrig spare på, det er bare noget så vigtigt. Og de små fødder skal jo bære dem resten af livet, så de fortjener det bedste...

Frederic har aldrig brugt andet end angulus da de også sidder kanon på ham.

Men det er blot min mening...

• #4   10. okt 2011 Kender mange som køber de "billige" sko. Ikke at de er super dårlige eller noget, men alt efter årstiden, og hvor meget de får dem brugt. Synes det er synd at købe et par dyre sko, hvis hun ikke får dem brugt ret meget.

Skal også sige at en jeg arbejder sammen med, altid har brugt genbrugs sko, og de billigere sko fra diverse suoermarkeder. hHendes to piger har aldrig haft problemer, hverkenmed fødder eller ryg. Men forstår bare ikke at hun tør...

• #6   10. okt 2011 hvad med helt at droppe kondiskoene? og gå over til gummi støvler eller vinterstøvler nu theis bruger stort set kun gummi støvler og nogen gange er han i sine vinterstøvler det er ikke så meget han er i hans kondisko mere?

sko fra sko butikker kan jo også fås på tilbud så er de jo ikke så dyre:) sys tit man kan finde nogen gode sko til et par hundrede eller i sportsbutikkerne køber vi os sko og de er os tit sat ned:)

• #8   10. okt 2011 alså sytes det svært for de der sko som der nu er hul i har hej købt i tøj og sko på til bud fra 199kr til 75 fordi hun mangler dem akut da de andre pludselig var bleb´net for små og der var kitty på dem.. men sytes oz det er dumte a gi 400 for sko til så kort tid på den ene siden men igen hvis jeg skal ud igen om lidt fordi hun har slidt dem op så bliver det jo oz dyrt.. har lige købt termo støvler men bliver de ikk for varme nogena dagene?

• #9   10. okt 2011 men så ku man bruge gummistøvler indtil vinterstøvlerne skal frem:) er fuldstændig enig i det er træls at skal ud og købe nye kondisko for 1 måned.

• #12   10. okt 2011 vil sige de sko vi har købt til theis har altid været enten fra sportsbutikker eller sko butikker og han har aldrig slidt dem han plejer at vokse ud af dem blir helt irriteret over de stadig er så pæne når han ikke kan passe dem længere så sys alså de lidt dyere sko holder godt hvertfald dem vi har haft til theis. hvad med at gå en tur og se hvad jeres butikker har måske du ku være heldig at finde nogen på tilbud:) eller en sidsteårs model? vi fik feks et par ecco vinterstøvler normal pris 650 men fordi det var sidste års farve fik vi dem til 300 og så kan det jo ikke betale sig at købe dem i feks bilka:)

• #13   10. okt 2011 ja tror jeg så jeg gør men de er sååå flotte dem i sko butikken ha ha så er såå fristet kender i det det ?? HA HAEN JA for en md ..

• #14   10. okt 2011 mette.. ja det er jeg oz kommet frem til he he.. og vi har masser a dem..

• #15   10. okt 2011 Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley
    men med det vejr vi har nu (hvertfald hvor jeg bor) så er kondisko ikke til ret meget det regner konstant og ja ellers er det vådt ude så her bruger vi gummistøvler og vinterstøvler de koldeste dage det er kun hvis vi lige skal op og handle vi bruger kondisko nu

• #16   10. okt 2011 liane ,line og lasse N
    smiley håber hvertfald du finder nogen:) sys selv det kan være svært når det er lige nu og her man skal bruge dem men vi har været rigtig heldige med tilbud indtil videre::)

• #18   10. okt 2011 jeg købte nye kondisko til freja i fredags i lurifax, de er super lækre og med foer i, så de passer perfekt her til det vejr vi har nu synes jeg og de kostede 200kr smiley

• #19   10. okt 2011 Her svæger jeg til adidas kondisko. De holder simpelt hen til mortorcykel hvor snuderne ellers hurtigt bliver slidt ned. Tobias har nu haft hans siden juni og de bliver brugt rigtig meget og de er slet ikke slidte.
    Jeg finder lige et link til dem.

• #20   10. okt 2011 http://heppo.dk/bornesko/sneakers/superstar-cmf-102385-0014
    Et billede af dem. Bemærk at snuden på dem ikke er i nylon og derfor er mere holdbare.

• #22   10. okt 2011 Okay.. Det havede jeg så ikke lige set

• #23   10. okt 2011 anja .. ja de er super fede det største problem er nok jeg skal købe dem nu mens hun er afsted for igår eftermiddags vi var ude og gå gik de så meget op i snuden så de iki kan bruges mere.. så hun er sendt afstde i børner med hul i skoen he he flovt men ku jo ikk købe nogen her på møn på en søndag jo.. nåå men opdagde lige hun har to par regn bukser så tror jeg ser hva de har a sko og så suser jeg lige i genbrugen efter en regn jarkke .. det djerer sig om hun bliver afleveret ved 8 tiden og da jeg er blevet a lene med skal jeg jo gå ca 2km til bh og dp da der ikk køre busser.. så skal jo ha det nu.. er det ikk ok og køben en regn jarkke i genbrugen de får det de mangler ligeså snart der kommer børnepeng .. så ska gerdaroben lige opgaderes..,

• #25   10. okt 2011 Du må endelig ikke spare på sko eller købe brugte sko. Du skal passe på din datters små fødder.

Vi køber kun sko i skotøjsforretninger, jeg er ligeglad med prisen. Hvis du vil spare, så kan du kigge efter tilbud. Fødderne er så vigtige, der er så mange andre steder hvor man kan spare.

• #26   10. okt 2011 jeg ville tage i en skobutik og få vejledning + ordenlige sko

• #28   10. okt 2011 piger er i ude i brugte sko:=O nå er lige kommet hjem dog uden sko men med nyt regn tøj og gummi støvler..

alså hun bruger jo 26 som hun lige er gået op i og der koster de fra 300 til over var så heldig a finde nogen kingaro gtil 99 godt nok i str 27 så der var ikk pege tilbage hvis hun ikk kan passe dem min plan er nu idag er det jo gummistøvle vejr og i mogen holder hun jo fri så prøver vi de kingaro til 99 og ellers bliver det alså dem fra brugsen men ville jo godt hun ku passe de kingaro til 99 ind dem fra brugsen..

og vil så lige fortælle a det drejer sig lige så meget om har to børn som skal ha sko og tøj her og nu faktisk.. og indtil vi får bp så er der ikk så meget a rykke rundt da mad jo er ligeså vigtigt havde jeg fået børnepenge nu ville jeg næsten uanset pris bare ha købt det de står og mangletr her og nu.. så har jeg det nemligt sådan så hellere de får lidt dårliger kvalitet og noget sundt og varieret kost.. men sådan er vi jo forskellige og det drejer sig jo kun om 10dage.. :=)

• #30   10. okt 2011 nåå ja så syntes jeg de faktis var ret søde i sko butikken for lasse har for første gang i går taget nogen skridt med sin gå vogen men der går jo lige et par md endnu før han kan gå måske så spugte om jeg sku købe sko til ham nu eller vente da jeg var i tvivl og damen svarede alså som sælger så sku hun jo forsøge a sælge mig dem men som mor så syntes hun jeg sku vente så de ikk blev for små imens og så bare gi ham sådan nogen over træks fusser på når han var ude.. det syntes jeg var sødt..

• #32   10. okt 2011 sara..g .. ok vil du smide et par link..? he he køber ikk så tit på nettet da jeg er meget sådan a jeg slet ikk kan vente ha ha..

men det bliver nu efter den plan da jo er hul i dem hun har så de skal smides ud når hun kommer hjem elles havde havde hun nok lige fået lov til a bruge den næste md tid:=)

• #33   10. okt 2011 sarag.. tak kigger lige på dem senre.. :=O

Kommentér på:
hjælp mig lige sko..

Annonce