Dåb - stress allerede nu {{forumTopicSubject}}
Jeg stresser allerede lidt over Seans dåb, og et eller andet sted ved jeg jo nok hvorfor...
Maden regner vi med at vi selv skal lave - problem 1:kærstem og gudfar er i lære som kok samme sted = ikke sikkert de begge kan/har fri så vi selv kan lave maden. Problem 2. Vi har heller ikke rigtigt fundet ud af hvad vi skal have og spise.
Vi har sådan set en dåbs kjole, både min søster, jeg, min far og hans to søskende er dåbt i den, altså den er fra 1956 mener jeg.. Altså meget gamle og ikke så køn længere, jeg synes den ligner noget fra en gyser film om den hvide dame... Hvis vi så skal købe en dåbskjole og tøj til festen til ham, har jeg ingen ide om hvad str skal være. Allerede nu som 2½ mdr bruger han 62/68 i tøj, så tør næsten ikke og købe nu..
Og så er der lige selve planlæggelsen af dåben, kan slet ikke overskue det. Så som hvornår gæsterne skal have hvad osv.
jeg har det bare bedst med at vide tingene i god tid, men synes ikke det er let at planlægge noget, når kæresten arbejder så meget som han gør.. Øv øv
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Mine forældre hjalp meget, det var dejligt...
Og vi lavede noget buffet hvor der fx var frikadeller og pølsehorn, son vi lavede ugen før og frøs ned. Det hjalp på stressniveauet.
Dåb - stress allerede nu