{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

endnu en "Tøj til VS/DP start" {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Min dejlige søn skal starte i enten VS eller DP her den 1 November..

Og skal så ud og købe alt ind her når der kommer børnepenge..

Hvad har i været rigtig glade for at jeres børn havde med i DP/VS af tøj, overtøj osv?

Er der noget i havde købt som i tænkte bare var spild af penge, da det ikke blev brugt?

og hvad burde man have med i tasken og er der forskel på hvad man skal have med i forhold til VS eller DP??

God aften og på forhånd tak tøser.. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu en "Tøj til VS/DP start"
  • #1   4. okt 2011 Gummistøvler, regntøj og hue skal med. Når vejret bliver koldere, så skal flyverdragt, vanter og vinterstøvler med.

    Jeg har altid skiftetøj, nusseklud og sutter med i gustavs dagplejetaske. Den kommer med hjem hver dag. I denne taske er der blandt andet creme til numsen samt stofbleer.

    Når jeg afleverer min søn er han i jakke passende til vejret og hue og udendørssko.



Kommentér på:
endnu en "Tøj til VS/DP start"

Annonce