{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 ugers undersøgelse??
  • #1   22. sep 2011 Ved 5 ugers undersøgelse tjekker de hjerte, lunger måler og vejer...De tjekker motorik og reflekser... Også tjekker de hofterne...

Har lige haft besøg af sundhedsplejersken og der spurgte jeg hende hvad de undersøgte..

Hun sagde ved morens undersøgelse er det om tingene er groet sammen som de skal og snak om prævention

• #2   22. sep 2011 5 ugers undersøgelse er generel helbredsundersøgelse af baby, trives han/hun, vokser og tager på. Sund kulør... god hjertelyd... tjek af hofter osv.

8 ugers er et tjek af, om du er kommet dig efter fødslen. Har din livmoder trukket sig sammen og er holdt op med at bløde. Og snak om prævention.

• #3   22. sep 2011 oki tak for svar. er kommet mig hurtigt efter fødslen kun her 3 uger efter mærker jeg intet til fødslen og er godt igang med sexlivet igen. selvfølgelig med beskyttelse til vi har været til 8 ugers undersøgelse,,

• #4   22. sep 2011 Heidi - jeg ved desværre ikke, hvor hurtigt man normalt kommer sig over fødsler, da jeg endte i akut kejsersnit, det tog mig lidt lang tid at komme mig over. Men dejligt at du har det godt, så er 8 ugers undersøgelsen nok nemt overstået.

• #5   22. sep 2011 ja mon ikke men har heller aldrig rigtig haft ondt efter fødslen

Kommentér på:
5 ugers undersøgelse??

Annonce