{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

P-pille-stop og kvalme/opkastninger {{forumTopicSubject}}

Hej

Som nogen af jer nok ved fra mit indlæg den anden dag, så spiste jeg min sidste p-pille i slutningen af juli. Fik derefter min mens som sædvanligt, men jeg har ikke set skyggen af den siden. Jeg er klar over, at det er helt normalt, at kroppen lige skal finde sig selv først og at der kan gå noget tid, før man igen får mens, men jeg kan sgu ikke undgå at blive lidt bekymret og utålmodig.
Jeg render rundt med konstante mens-smerter, som om den er lige om hjørnet, men nej - og jeg har haft det sådan den sidste måned. Her til aften var vi ude at spise og jeg kunne næsten ikke holde til at sidde oprejst pga. ondt i lænden smiley Derudover har jeg kvalme mere eller mindre hele tiden - og her til aften resulterede det i opkastning. Er det normalt nok? Jeg ved godt, at der står en masse om det på nettet, men har bare lige brug for at høre, at det er normalt fra "rigtige" mennesker. smiley
Har I haft det ligesådan - og hvor længe tog det, før det gik over?

Undskyld det blev lidt langt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-pille-stop og kvalme/opkastninger
  • Fie B
    Fie B Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   12. sep 2011 Sådan havde jeg det også for godt et år siden da jeg tog den sidste p-pille... Troede jeg. Var så gravid istedet så det var ikke mens der gjorde mig skidt den gang. Så prøv lige at test om der måske er gevinst allerede smiley

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
    #3   12. sep 2011 Jeg var dårlig ugen op til min mens virkelig kvalme utilpas kunne ikke forstå det smiley og jeg var ikke gravid det gik væk to dage efter mens. Håber ikke det gentager sig medmindre jeg er gravid. Men synes du skal tage en test der er vel en chance ?

• #4   12. sep 2011 Tag da en test smiley det kunne da godt lyde som om der er gevinst!

• #5   13. sep 2011 Det er der desværre ikke. Tog en i går morges - og i sidste uge og ugen inden. Så må nok se i øjnene, at der ikke er gevinst smiley

Kommentér på:
P-pille-stop og kvalme/opkastninger

Annonce