Make-up issue {{forumTopicSubject}}
Hvad siger i til det under graviditet ?
Jeg arbejder som receptionist på et hotel og har efter graviditet skåret ned på alt hvad der hedder make-up, cremer, parfumer osv.
Har købt en mascare fra green-skin uden parabener men ved godt der selvfølgelig er andre stoffer i, kan bare ikke tillade mig at komme på job lignende noget der er løgn, så har valgt at undgå alt der hedder hårfarve men så sagt at de dage jeg arbejder må en let mascare være nok.
på trods af udgroninger, ingen foundation, ingen solarie og ingen parfume er jeg faktisk rigtig glad for beslutningen da jeg ved det støtter den bedste ting man kunne tænke sig.
Hvad gjorde i andre mht. make-up, parfume osv ??
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 71
jeg brugte dog macare og streg, syntes man kan blive for hysterisk med nogle ting.
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 303
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Til gengæld farver jeg ike hår som jeg plejer at gøre tit, jeg går ikke i sol, bliver ikke tattoveret osv (:
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jeg brugte make-up som jeg plejede, farvede så kun hår en gang til vores bryllup og brugte kun parfume når vi skulle noget
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 415
mar 2010
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
jeg farver ikke hår (efter streng ordre fra kæresten) Jeg bruger mit almindelige shampoo og min alm deo
jeg har så altid vasket tøj i neutral og har aldrig gået ret meget i sol så det kan jeg sagtens undvære
aug 2010
Følger: 37 Følgere: 36 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 210
sep 2010
mar 2010
Så tror man skal gå efter hvad man selv synes, personligt gør jeg det ikke.
For jeg kan godt undvære solarie i 9 måneder for baby og jeg synes det en stor chance at tage når der er SÅ delte meninger omkring det (: