{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Endnu en dåbstråd - mængde mad ??? {{forumTopicSubject}}

Oki nu har jeg sammesat en menu og så vil jeg lige høre jer kloge mennesker herinde om det er nok smiley

kold skinke - 4,2kg
kold kartoflesalat - tænker 4kg kartofler..
små deller - ( i tvivl om hvor mange kg'er kød )
3pastasalat - ialt 5kg pasta.
3salater
flødekartofler - ( i tvivl igen hvor meget )
brød ( bager selv )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en dåbstråd - mængde mad ???
  • #2   5. sep 2011 Hov for fanden *G*

50 mennesker - ingen børn eller jo kun ammebørn *G*

• #3   5. sep 2011 skinken er ALT for lidt... jeg ville regne ca 150 g. pr person når der er 2 slags kød...

kartoffel salat vil sige du skal op på ihvertfald 6 kg (måske 7 kg) alt efter om det er bønder der spiser- fløde kartofler til 50... puha ja der går helt bestemt osse en hel del da det er den eneste varme kartoffel

• #4   5. sep 2011 camilla : en hel gris ???

Jeg tænkte lidt på 200deller ???

Ja skinken var jeg godt klar over var for lidt - men ville lige høre om nogen vist hvor meget *G* men skal nok op og have 12 kg skinke

• #5   5. sep 2011 gulerødder og pastinok (staves) og havregryn.

• #6   5. sep 2011 super hvis du gider smiley helstegt pattesvin er os lækkert - men er det ikk skide dyrt ???

• #7   6. sep 2011 nu er jeg jo så også uddannet kok- på det grundlag siger jeg nu stadig 150 g skinke pr person når der er frikadeller. ang flødekartofler ryger det som regel rigtig hurtigt- derfor jeg tror du skakl op på den mængde til flødekartofler. men ihvertfald held og lykke med maden- lige meget hvor meget du regner.... det er bare det værste og stå og maden er sluppet op fordi man regner med der er nok uden faglig viden.

• #8   6. sep 2011 nu har jeg så godt nok læst dit indlæg jo camilla- men hvis DU LÆSER hvad jeg skrev. jeg skrev faktisk bare hvad der var passende mængde af skinken- og IKKE de frikadeller- så er jeg sån set ret ligeglad med hvor mange kg frikadeller der er når det ikke var det jeg svarede på.... og flot dine forældre osse er kokke- tror sku nok der er flere end lige dine forældre der er det, derfor må ANDRE også komme med et kvalificeret bud på det!

• #9   6. sep 2011 camilla ja hva er så problemet når jeg svarer ts med kg på skinken- så luk da lige R%6¤# og tag dig sammen tosse selv.....!

Kommentér på:
Endnu en dåbstråd - mængde mad ???

Annonce