{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At gå (hvornår tæller det..?)
  • #1   22. aug 2011 ja når hun kan gå så mange skridt lige i rap, så vil jeg mene at hun går smiley

• #3   22. aug 2011 når de går så sikkert at de feks kan gå fra den ene ende af stuen til den anden uden at være ved at vælte hele tiden, få skridt er ikke som sådan at gå mener jeg ikke, og heller ikke hvis det er meget usikkert eller med hjælp fra noget eller nogen.. så den er vel på grænsen, men går hun først det der, så kommer det jo lynhurtigt. dog mener jeg også først de går når de gør det af sig selv flere gange dagligt, det er okay stadig at kravle mest, men går de så er det hver dag og ikke bare hveranden 2 meter..

• #4   22. aug 2011 Theo går os de 10 skridt selv, og kan selv rejse sig op uden støtte fra noget... Men når folk spørger svarer jeg at han nææææsten går selv smiley
    Men har aldrig tænkt over det faktisk.. For i princippet så går han jo selv når han går 10 skridt smiley Meget stolt mor er jeg os, han er 13 mdr...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   22. aug 2011 Vil også mene de går, når de kan gå.. Øhh? ja hehe... altså når de kan gå fra ene ende til anden... Ellers er det som der bliver skrevet, næsten at gå.

Kommentér på:
At gå (hvornår tæller det..?)

Annonce