{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

argh.. snøft og en hel del andre følser. {{forumTopicSubject}}

hej tøser..
jeg har for over 3 år siden født en dreng. med en svær graviditet og endnu hårde fødsel.

Søndag nat ringede jeg til vagt lægen fordi jeg har smerter i min læn. det har jeg haft lige siden jeg blev gravid.. de kunne ikke gøre noget ved det men skulle gå til egen læge næste morgen. det gjorde jeg så. der fik jeg afvide at jeg først og fremmest skal tabe mig 30 kg. fair nok.. men han fortæller mi så at hele min ene side er sunket ned og min knogler er ved at løsne sig fra brusket smiley spørger så hvordan det kan lade sig gøre.. 1. fordi min krop ikke kunne holde til at jeg var gravid. at mine homoner angriber mine knogler.. underligt tænker jeg. og derefter siger han at min krop ikke kan bære min vægt. og at mine bryster er for store og de skal os opereres mindre. men det skal jeg først få gjordt når jeg har fået de børn jeg skal have.. hmm underligt tænker jeg da han siger jeg ikke kan tåle at være gravid. har så fået en tid ved røntgen for at se hvor stor skade der er og om det noget der kan repereres på..

Lige siden jeg har været gravid har jeg fortalt lægerne at der er ting som virker forkerte. så som smerter osv. men de sagde altid det fordi du gravid og det er normalt. efter jeg havde født havde jeg stadig smerter. de fortæller så at der godt kan gå op til 1 år før det hele er normalt igen. efter 1 år er der stadig smerter som bliver værre. de råder mig til at træne min ryg. gør jeg så men det blivere værre. går til fysio og kiropraktor. de opgiver mig begge efter 3 omgange.
vil lige sige at jeg vejede 65 kg da jeg var 18. var 178 cm og have en bh størrelse på 75H og idag vejer jeg så 102 kg og er 18 og har bh størrelse 80 j. og ved godt jeg skal tabe mig og er i fuld gang. da jeg blev gravid vejede jeg 91 kg.
ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med dette indlæg men havde bare brug for at komme af med det..
er skuffet over lægerne men os over mig selv. og ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op. da det her os påvirker mit arbejde. da jeg arbejder i butik og går hele dagen. men elsker mit arbejde og er bange for at skulle forlade det pga det her..
tak fordi i lyttede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  argh.. snøft og en hel del andre følser.
Kommentér på:
argh.. snøft og en hel del andre følser.

Annonce