{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Det gå alt for hurtigt med at komem frem. {{forumTopicSubject}}

Min datter er netop 6 mdr idag og har fra starten af haft travlt...
Hun kan sidde selv, og også selv komme op i siddestilling hun kan kravle og ikke nok med det synes hun nu også hun skal op at stå ved alt og hun kan jo bare ikek rigtig styre det endnu, så hun vælter og slår sit lille hoved rigtig meget...

Hvad kan jeg gøre ??
Nogle som har oplevet at deres børn også har haft så travlt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gå alt for hurtigt med at komem frem.
  • #1   24. jul 2011 sådan var vores dreng også dog 7 mdr da han begyndte at gå rundt om ting, han slog også hovdet en del og synes det var pinligt med alle de blå mærker, osv men fik af vide af alle at man hverkaen kan eller må bremse dem, lige som man ikke må presse dem... så lad hende bare være som hun er...Og vær stolt og ros hende:-)

• #2   24. jul 2011 Okay synes bare dte er så synd at hun lår sig hele tidne men kan jo ikek gøre noget ved nemlig heller ikek hvordan jeg skal kunen bremse hende

• #3   24. jul 2011 Ej du må for gud skyld heller ikk prøve a bremse hende du kan ødelægge hendes udvikling ja de slår sig og Ja Det Nååå men det gør de og Det bliver de ked med hele deres barndom smiley
    Vær heller stolt a hun kan så meget mange a de ting du nævnes skal hun slet ikk ku allerede men det Har hun vist ikk fået a vide:-)
    Ingen a mine 3 har kunnet kender faktisk kun 1 bare

• #4   24. jul 2011 Omgang kreds som har kunnet det nem han gik oz da han var 7 md

• #5   24. jul 2011 er også meget stolt og ved også hun er langt foran men synes bare hun har lige travlt nok smiley det er jo selvf. Et luksus problem men ville også mest vide hvad andre har erfaringer og ved godt de små slår sig gjorde den store også men ikke på samme måde smiley

• #6   24. jul 2011 Ja naya kunne det også luge før hun blev 7 mdr. Det giver nogle knubs. Men for Guds skyld ikke stoppe hende i det. De får lynhurtigt styr over det selv. Synes i hvert fald Naya er blevet super sej. Og får ikke helt så mange knubs mere smiley

Kommentér på:
Det gå alt for hurtigt med at komem frem.

Annonce