{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

junior seng hvornår?? {{forumTopicSubject}}

hvornår kom jeres børn over i en junior seng? Lærte de hurtigt at man ikk måtte rende oppe 180 gange bar fordi de kunne?? Rebecca er næsten 3½ år og hun er en rigtig lille bandit smiley det er virkelig en kamp og få hende til at blive i den seng!! vis i har nogle gode kneb eller råd til hva jeg lige bedst kan gøre, for at hun bliver i den seng smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  junior seng hvornår??
  • #1   23. jul 2011 magnus har ikke rendt ud af den endnu . , han er knap 2½ ¨år, .. her har vi snakket om det - det har du sikkert forsøgt, ellers håber jeg du finder en løsning

• #2   23. jul 2011 Kasper var 3 år og 2 måneder før han fik en anden seng end tremmesengen. Og det var egentlig kun fordi jeg nu sys han var for stor til den, og bunden ikke rigtig kunne holde mere.
    Vi har valgt at købe en halvhøj seng med rutchebane og med målene 90*200. han er aldrig kravlet ned efter han er blevet lagt, hvelket vi egentlig havde forventet.
    Men vi sagde til ham han skulle kalde når han var vågnet, så vi kunne komme ind og hjælpe ham ned (skulle ikke ha ham til at stå op uden vi hørte det og lave ulykker i hele huset) og det virkede.

• #3   23. jul 2011 Tror os at Kasper ville ha rendt ud hvis vi havde købt en alm seng, da det ville være for nemt lige at svinge benene ud over kanten. Så her er vi glade for den halvhøje.

• #4   23. jul 2011 vi har bare pillet den ene side af tremmesengen så den fungerer som en normal seng, marcus var 2 år og 2 mdr da vi tog dem af, og han har ikke en eneste gang forsøgt at gå ud af sengen selv, han er faldet ud en gang, og har et par morgener ligget halvvejs på gulvet halvvejs i sengen, men det har slet ikke givet problemer, dog kan han ikke forstå at han godt selv kan tage hans vand om natten, og at han selv kan samle hans bamse op, så der kalder han på os, men det er jo ikke ret tit..

• #5   23. jul 2011 Papaya er 2½ og nu mens hun er i sommerhus med sin farmor har jeg købt en juniorseng + madras osv. til hun kommer hjem.. så skal først til at se hvordan det kommer til at gå, men klar på værelset står den smiley

jeg skiftede over nu fordi hun hopper ud over kanten og hun har slået sig et par gange hvor hun er faldet ned så det er derfor

• #6   23. jul 2011 Begge drenge fik ved 2 år, den mindste har lige fået idag, 3 gange var han ude... hehe bandit.
    Flexa´s gode senge..

• #7   24. jul 2011 caroline er 3år og hun er stadig i sin tremmeseng. da hun syntes det er mest hyggeligt. men når vi engang er færdig med ombygningen på 1sal og hun kommer op på sit eget nye værelse skal hun ha en junior seng. så det bliver inden jul engang

• #8   24. jul 2011 matthias er 2, vi har taget den ene side af han stokke siden han var 2, fordiu han kravlede over, han render også ud af hans seng 1 million gange, jeg synes næsten uanset hvad vi gøre, så gøre han det bare igen, igen, igen og igen, vi har forsøgt en masse en masse ting, må sige det der nok har hjulpet mig mest er bare at følge ham i i seng uden at sige noget til ham.

Kommentér på:
junior seng hvornår??

Annonce