{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

DUM {{forumTopicSubject}}

VIL DU VÆRE MED I DE UNGE MØDRE ELLER KENDER DU NOGEN?
SAND TV søger unge gravide og unge mødre, som vil være med i Kanal 4s reportageserie De Unge Mødre. Vi vil meget gerne også i kontakt med piger med anden etnisk herkomst end dansk.
Seriens mål er at skildre unge mødres hverdag med både de sejre og de udfordringer, den rummer. Når en uforpligtende tilværelse pludselig skiftes ud med en tilværelse, hvor man har ansvaret for et lille barn – hvordan klarer man så både at passe på sig selv og den lille? Uden løftede pegefingre tegner serien en række portrætter af unge mødre fra hele Danmark.
Vi leder efter piger under 20 år, som har lyst til at fortælle deres historie - eller som bare er nysgerrige efter at høre nærmere.
Vi kan kontaktes på: um@sandtv.dk eller telefon 35 25 00 50, spørg efter Unge Mødre redaktionen.
Hvis du vælger at skrive, må du gerne fortælle lidt om dig selv, skrive et telefonnummer og evt. vedhæfte et foto af dig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DUM
  • Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #1   23. sep 2008 ....Og klippe det sammen så det bliver til ren og skær underholdning for resten af DK :o)


  • #2   23. sep 2008 Hehe jep der jo nogen der ønsker at være med... måske hehe... har bare lige fpet den på mail så ville ligge den her ind smiley

  • #3   23. sep 2008 ups fået

  • #4   23. sep 2008 Hvorfor skal man sende et foto med ?
    De tager måske kun grimme piger ind ?


  • #5   23. sep 2008 jep så du har måske en chance..;o)

    dumme kommentare fortjener dumme svar


  • #6   23. sep 2008 grin jeg skal sku ikke være med hahahh

  • #7   23. sep 2008 Synes det er trist at nogle vil udstille sig selv i den slags programmer.

  • #8   23. sep 2008
    Heh... nogen gange tænker jeg på om de piger der er med, har glemt at de blir filmet... når de kommer med nogen kommentarer til deres svigerforældre... eller rakker andre folk helt vildt meget ned og sådan... glemmer de, at hele danmark kommer til at se det eller hvad?


  • #9   23. sep 2008 jeg syntes det har været godt at være med men er nu også glad for det næsten er slut

  • #10   23. sep 2008 Det lader til jeg burde have sat et par smileys ind i mit indlæg, men vil da lige sige at jeg mente det jeg skrev med et stort grin på læben =D

  • #11   23. sep 2008 Camilla P

    tror da osse det er fint nok at være med... men tænker bare tit, at man skal passe lidt på hvad man siger og sådan...

    fx.. har du vidst sagt noget med at.. nu har i igen ikke været så gode til at beskytte jer... heh.. det sådan noget der gør at folk glemmer at man faktisk ønsker de her børn...

    min forældre fik 6 børn over 8 år... den første da de var 18 og 19 år gamle... og min mor har mange gange fået kommentarer om, det ikke ville være bedst at blive sterreliseret...

    men hun har jo fået de børn hun har, fordi hun ønskede dem....


  • #12   24. sep 2008 danila: ehmm forstår ikke hvor du vil hen med dit indlæg jeg har jo hele tiden sagt at jeg gerne ville have mange børn enda også sagt jeg ville ha 5

    men du mener at fordi jeg siger at jeg blev gravid på et dumt tidspunkt fordi vi ikke er så gode til at beskytte os så ønsker vi ikke graviditeten og barnet eller hvordan


  • #13   24. sep 2008 camilla P

    nej. nej.. det var overhovedet ikke det jeg mente... men du har selv sagt at... nu har vi igen ikke været så gode til at beskytte os...

    det var bare et eksempel på hvor meget man egentlig skal passe på hvad man siger i sådan et program... for sådan nogle udtalelser gør at folk tror, at man har fået så mange børn, så tæt på hinanden... fordi man er for dum, til at forhindre det...

    det er tit sådan jeg hører folk snakke om folk der har mere end 3 børn... de opfører sig som om, at mange børn er = dum...

    når jeg ser de unge mødre... forestiller jeg mig nogen gange at jeg selv er med... og hvor ville jeg dog komme til at sige mange ting, som jeg senere ville fortryde....

    det var ligesom bare for at forklare hvorfor JEG ikke ville vælge at med... andet var der ikke i det...

    sorry.. ved godt jeg ikke altid formullerer mig lige heldigt....


  • #14   27. sep 2008 Camilla P


    eller ved faktisk ikke rigtigt... går da meget og tænker på det.. og nu har min søster osse lige snakket om at hun synes det kunne være spændende hvis jeg var med...

    det er bare meget grænseoverskridende for mig... men måske er det hvad jeg har brug for... at gøre noget grænseoverskridende altså...

    men er det ikke meget svært at være sig selv, og være naturlig, når man blir filmet hele tiden?? det ser ud til at lykkes meget godt for de fleste.. men forstår bare ikke rigtigt hvordan...


Kommentér på:
DUM

Annonce