625 visninger
|
Oprettet:
GISP, MARERIDT; berolig mig lige {{forumTopicSubject}}
Jeg skal jo føde midt i december december, og med den mængde sne vi har haft, faldt snakken på at komme frem og tilbage, og jeg slog det hen og sagde der jo var læææænge til..
Alligevel havde jeg mareridt i nat om, at jeg ikke nåede på hospitalet, og babyen døde i bilen fordi navlesnoren var om halsen...
Vi skal køre fra Ebeltoft til Randers, det tager ca 45 min i alm. tempo.. Men sne, glat føre osv. så kan den tid LET tredobles, det er ad små veje og igennem land og by...
Når nu jeg engang får veer, og hvis vejret er skidt, må man så gerne køre derud tidligt i forløbet og få lov at blive der?
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men kunne lige se os holde der i en snedrive...
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
Viste sig så at det var temmelig godt at jeg blev for derefter gik det stærkt ..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Vi valgte at blive, hvilket jeg er ret glad for, da det pludselig viste sig, at Selma lå forkert, og det blev akut kejsersnit...
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Jeg skulle føde i februar måned men det sneede heldigvis ikke. Det begyndte det dog på lige efter jeg havde fået akut kejsersnit.
Hvis vejret er skidt bliver du hentet i bæltekøretøj, og så ville jeg tage dering tidligt i forløbet. Også selvom jeg ville komme til at ligge der en masse timer. Det giver alligevel en betryggende fornemmelse.
Jeg fik min første ve da jeg var på sygehuset så fik lov at blive. Ret underligt egentlig, men jeg synes egentlig at det var et meget rart tilfælde
GISP, MARERIDT; berolig mig lige