1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tænder og diarrie ?? Tænder og diarrie ??

Hej de damer..

Kan børn få diarrie hvis de er ved at få tænder?
Malthe har noget vandigt afføring og han laver oftere end før.. Han plejer kun at lave i bleen 2 gange om dagen, og nu er det op til 5 gange om dagen..

Han er ikke som sådan mærket af det, han er bare begyndt ikke at vil spise om aftenen?? Det er underligt for Malthe ELSKER mad, og plejer at spise meget!

Han har to tænder i undermunden og der var intet da de kom frem..

Er der nogle der ved om det kan være fordi han er ved at få en 3. tand at han har tynd mave, og ikke vil spise så meget? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænder og diarrie ??
  • #2   2. jul 2011 Okay smiley Jamen det ku da godt tyde på det så...

Hvor længe må de ha sådan en afføring, før man kontakter lægen? Altså nu har han jo kun haft det sådan et par dage, men hvis flere tænder ikke dukker op, kan det jo være en infektion.. smiley

• #4   2. jul 2011 Min sp sagde det er en skrøne.. Men min datter har altid døjet med hård mave. Men når der kommer en tand, har hun meget diarre...

• #7   2. jul 2011 Ja de siger det er en skrøne - de kloge hoveder..... Men det er bare meget pudsigt at tingene hænger sammen....

Her får vi også tænder - dårlig mave og ildelugtende afførring - og natte bleer...

Meget mystisk

• #8   2. jul 2011 nej det er bestemtt ikk :=) skrøne det tror jeg simpehen hen ikk på da min datter havde så meget dirre a hun fik sår i numsen og ild rød med alle sin yænder lige fra den første.. ville da mener det virker da HELT VILDTurtoligt hvis det bare var et tilfælde når det har været med dem alle..:=)

• #9   2. jul 2011 og hun er snart 4 så hun har dem alle sammen he he

• #10   2. jul 2011 Hold da op, det lyder til der er tænder i vente smiley

Nå, men dejligt at i lige kunne fortælle dette, så er jeg lidt mere rolig! smiley

Uhh ha ja, Malthes er simpelthen begyndt at stinke heeelt vildt efter det her tynd mave er startet.... Men håber da det snart får en ende igen smiley Mærkeligt at han overhovedet ikke har haft det sådan med de første to tænder.. :s Men hvis det er en kindtand, kræver det måske lidt mere? smiley

Mange tak for svar piger!

Kommentér på:
Tænder og diarrie ??

Annonce