1.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

Det der med at være skruk.. Det der med at være skruk..

Åh altså.... jeg har det sådan at en sød lille bebs vil være så dejligt. mmh duften af nyfødt, så små, så milde og sovende... Fantastisk. Og nu hvor jeg har en dreng vil jeg også gerne have en pige, er virkelig begyndt at tænke mere over det. Og samtidig, det der med at være gravid og have det dårligt, og føde og alle de smerter efter fødslen de følgende mrd specielt med amning, SÅ kan jeg SAGTENS vente.. Nogen der kan gå med samme tanker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det der med at være skruk..
  • #2   28. jun 2011 Præcis lige samme situation her, Elias er også 6 mrd smiley

• #4   29. jun 2011 jeg er bare skruk smiley jeg vil bare gerne have mit eget barn og ikke kun låne, passe osv. opleve det at lave et, føde et, opfostre et .. åhh et lille mirakel smiley

• #5   29. jun 2011 Henriette: troede gerne du vil have en mere.. sådan hva jeg kan se du har skrevet af logmenter?

• #6   29. jun 2011 okay det er jeg ked af at høre smiley håber lysten kommer igen smiley

• #8   29. jun 2011 Ork ja, jeg er da også skruk.
    Vores søn er 1 år om en uge, og vi vil gerne have 3-4 år imellem vores børn. Så lad os nu se. smiley

Men jeg har ikke været skruk længe. Især ikke da jeg skulle igang efter min barsel igen, og finde frem til hvad jeg skulle og hvordan tingene skulle være. Men nu hvor alt er på plads, så tænker jeg da helt klart på baby nummer 2.

• Anne-Mette K
    Anne-Mette K Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #11   29. jun 2011 Er også skruk med en søn på 2 år, syntes helt klart oså at der skal være 2-3 år mellem bøn, så den lille får den opmærksomhed som de behøver.
    MEN min mand er ikke, han har 2 store børn og så har vi vores lille sammen, så gode råd til hvordan man får ham til at se det er en god ide, tages gerne imod smiley oggså selv om vi så nok skal ud i en mini bus som bil :):)

• #12   29. jun 2011 jeg var skruk efter lucas var blevet 2 mdr... nu hvor han næsten er 2 år er jeg gravid igen og ærlig talt med graviditeten her ku jeg sku godt ha ventet noget længere da den ikk er rar i forhold til den første... dog glæder jeg mig meget til fødsel og baby...

• #13   29. jun 2011 Ja det er virkelig sært at være så splittet i sine følelser omkring det, for de er alligevel utrolig stærke. Den ene dag er man meget FOR og den anden dag meget IMOD smiley
    Lene mor: Har det nøjeagtig på samme måde! Og ja man vil også gerne nyde den lille man har smiley
    Og nu hvor jeg har en dreng vil jeg bare så gerne også have en pige. Er ovenud lykkelig og elsker min lille supermand! uden tvivl! Meeen når jeg ser noget bedårende pigetøj eller det lange hår, så siger min mave fornemmelse at jeg er klar til en lille pigebebs.. smiley Og bliver det en dreng så bliver jeg da også ovenud lykkelig, skøn legekammerat (eller slåsbror:D) til den skurk jeg har i forevejen men håber i forstår hvad jeg mener smiley

• #15   30. jun 2011 Hehe ja er os skruk, og tror jeg blev det da Malthe kun var 3mdr smiley

Men fornuften spiller ind her, økonomien skal være til det, vi vil gerne lige flytte i noget større med egen have, jeg skal lige finde ud af hvad jeg vil efter min barsel, og så må Malthe os godt blive lidt ældre, han er 8mdr nu smiley hehe..
    Men min lyst er der helt sikkert nu, og vi vil SÅ gerne have en lille pige, en af hver ville ikke være dårligt smiley

• #16   30. jun 2011 Malthes mor: Lige præcis har man en af hver så tror jeg ikke jeg behøver flere smiley og en sød lille pige, jaaaaa det vil jeg altså gerne prøve også smiley
    Marlene: jeg gik også rigtig meget i stykker, virkelig frygteligt, har bare hørt at det lettere går op anden gang?? (shit)

• #17   1. jul 2011 Ja det ville være skønt, skal os "kun" ha to børn, så det ville da være rigtig dejligt hvis nr. 2 blev en pige smiley

Ej, går det nemmere op 2. gang :s puha, jeg blev klippet og så slf syet så hvis det går op, av av smiley

• #18   1. jul 2011 Årh jeg er også bare SÅ skruk smiley Og er kun 5,4 kg fra målet smiley hahaha

• #19   1. jul 2011 Malthes mor: SÅ enig smiley men ja syningen var lige så slemt som veerne husker jeg. MAND hvor det sved... smiley

Lullee: hvad mener du med det ? smiley

• #20   1. jul 2011 Carina : hehe at jeg vil tabe mig 10 kg først smiley og har tabt mig 4,6 smiley hehe

• #21   1. jul 2011 Ja det gjorde dælme os avs her ! smiley

• #22   1. jul 2011 Lullee: hold da op så er det med at være flittig når man er allermest skruk! hehe men super flot ellers! smiley

Malthes mor: har du haft "problemer" med aret efterfølgende? under eks. samleje? hehe, hvis det er så bare skriv en PB smiley

• #23   1. jul 2011 carina : hehe jae smiley ej har hele tiden sagt først til september hvis vi skal begynde på baby .. men nu må vi se smiley

• #24   1. jul 2011 lullee: det du vil tabe er det fra graviditeten? tænker bare om du ikke bliver super ærgelig og har det svært med at tage på når du så bliver gravid igen? (ikke negativt ment) smiley

• #25   1. jul 2011 Neeej det er udover kg der er røget på smiley Inden jeg blev gravid med emil havde jeg os lige tabt 10 kg smiley

• #26   1. jul 2011 Hold da op! hvor meget havde du taget på under graviditeten? - Men du har da en kæmpe vilje styrke bare lige at tabe 10 kg! super flot smiley

• #27   1. jul 2011 carina : jeg tog ca 12 kg på under graviditeten med emil tror jeg .. tabte dem rimelig hurtig men har så igen taget på fordi jeg har levet for usundt smiley Inden jeg blev gravid med emil tabte jeg mig kun fordi jeg gik fra en eks kæreste og levede af cola 0% og smøger .. hehe men denne gang er det forkommet realt smiley

• #28   1. jul 2011 Nåh sådan smiley hehe, men stadig vildt at du kan tabe dig sådan smiley

• #29   1. jul 2011 carina : hehhe .. tak søde smiley jeg prøver .. de første 4,6 kg - plus en masse genbrugs kg har jeg os tabt siden 11 april smiley

• #30   2. jul 2011 Carina T: Nej det har jeg overhovedet ikke smiley
    Det eneste der har været ved sex, er at det har været lidt ømt i livmoderen, men det er meget normalt, sagde min læge, da den strækker sig vildt meget i graviditeten, så det er det eneste jeg har mærket smiley

• #31   3. jul 2011 Åh okay, dejligt for jer! - Synes bare at hvis jeg står med Elias på armen og læner ham mod midten på maven så bliver jeg helt vanvittig skidt og øm, og er også skidt når jeg vågner om morgenen ... Har du prøvet det, Maltes mor? smiley

• #32   4. jul 2011 Nej, det har jeg godt nok ikke lige prøvet.. Lyder dælme ikke rart! smiley

Har du været ved lægen, og hørt hvorfor du er så øm der? smiley
    Men hvis det er på maven, kunne det da godt lyde som ømhed ved livmoderen? Bare i lidt større grad end det jeg mærker...

• #33   4. jul 2011 jamen jeg tænker at det måske er der moderkagen har siddet fast ( altså der hvor jeg har blødt efter jeg fødte) ?
    nej har ikke været til lægen for jeg har virkelig en TRÆLS læge. Ved hun bare vil grine af mig, for hun er sådan " kvinder har født børn i SÅ mange år, mon ikke du overlever" ??! Umuligt at snakke med hende, og føler mig så dum hver gang jeg SKAL til læge...

• #34   4. jul 2011 Du skal da helt sikkert skifte læge så!
    Hader bare sådan nogle læger, har selv MEGA svært ved at tage til lægen, medmindre der er noget rigtig alvorligt galt.. Så for mig er det meget vigtigt at min læge er god at snakke med, tager mig seriøst og er et venligt menneske smiley

• #35   6. jul 2011 Det synes jeg virkelig også er vigtigt! Men min kærestes læge går vist snart på pension, og så håber vi på en familie læge..
    Hvor gammel er Malthe? smiley

• #36   7. jul 2011 Ja vi synes os det er rart at vi alle 3 har den samme læge her smiley

Han er 8mdr smiley Hvor gammel er din dreng ? smiley

• #37   7. jul 2011 Ja okay... smiley Elias er næsten 7 måneder smiley - er det blevet bedre med hvor øm du er?? og går det overhovedet væk ?:/

• #38   7. jul 2011 Nej, det er ikke blevet bedre, siden jeg blev tjekket for det... Meeen det er også fordi jeg ikke har været så god til at få det trænet ordentligt med de bækkenbundsøvelser..

Det går kun væk, hvis jeg træner det væk sagde lægen smiley Det er svært lige at huske at gøre, og få tiden til det, men vil rigtig gerne ha at jeg ikke er så øm længere i livmoderen.. smiley

• #39   7. jul 2011 Malthes mor: mener du knibeøvelser? jeg er heller ikke verdens bedste til at huske det... smiley smiley

Mulle: hehe, ja først havde vi også planlagt at der skulle gå omkring 6 år før den næste.. Meeeen, tror da ikke der skal gå så længe alligevel.. smiley

• #40   7. jul 2011 Jeps, de hedder også knibeøvelser smiley Har også fået en pjece hvori der står nogle øvelser for ens bækken som skulle være gode, hvor man ligger ned smiley

• #41   7. jul 2011 uuhh, er der en hjemmeside hvor jeg kan få den smiley hehe smiley

• #42   8. jul 2011 Hehe smiley Man kan helt sikkert finde de samme øvelser hvis du søger på google, man kan jo finde så meget på nettet smiley

• #43   8. jul 2011 HAh det har du ret i smiley

• #45   8. jul 2011 Pernille: stopper man dem op - bukser på - og så ud at gå eller????

Jeg er også skruk......men ønsker ikke flere babyer lige nu, da de to andre skal have lov at have deres far og mor for sig selv længere tid endnu.... Jeg tror vi går i gang efter deres 2 års fødselsdag en gang.... de er 9 mdr+..... så deeet....

Jeg skal også have styr på kroppen og fysiken igen..... Jeg skal tabe mig....vil gerne ned på 68 kg - vejer 88 kg (idag) og så skal kroppen og bæknet styrkes meget igen...

• #46   8. jul 2011 få dage efter jeg havde født var jeg klar igen og vi snakkede en del om det og besluttede at vi ingenting ville bruge da vi gerne ville have vores børn tæt på hinanden og med theis gik der 2år før jeg blev gravid og ville ikke vente 2 år og så planlægge hvis der så ville gå yderligere 2 år så vi besluttede at prøve lige så stille med det samme og tage det som det kom og heldigvis for vi valgte det for det viste sig at det igen var svært at blive gravid er langt om længe blevet det og der kommer til at være 2år og 1mdr mellem dem og det sys vi er perfekt:) men er allerede bange for at jeg igen vil føle mig klar med det samme for skal ikke have flere lige nu først når jeg er færdig med uddannelse ku der måske komme en til:)

• #47   8. jul 2011 Pernille : Mange tak for rådet smiley Det skal lige undersøges hvad det er for nogle smiley

• #49   8. jul 2011 Pernille: tusind tak for tippet - de skal købes imorgen

• #50   8. jul 2011 hvor køber man dem smiley

• #51   8. jul 2011 Sexshop - går jeg ud fra.... smiley

• #53   9. jul 2011 Nu kiggede jeg lige rundt på nettet, og kan se der er nogle hvor der er én kugle og andre med to kugler, hvad er bedst? Og hvad forskel gør det? smiley
    Tænker om det er behageligt at gå med to kugler oppe i sig? Hehe..

• #55   9. jul 2011 Okay, bestilte nemlig kun en med én kugle, så blev lige i tvivl, så nu må jeg se om den hjælper når jeg får den hehe.. Håber ihf. den hjælper på bækkenet smiley

Kommentér på:
Det der med at være skruk..

Annonce