{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

YAY det lykkedes ! :-D {{forumTopicSubject}}

Ja er meget glad her til aften, og os lidt stolt af mig selv og min dreng på 8mdr.. smiley

Vi har kæmpet lidt med at få Malthe til at sove af sig selv når han bliver lagt i sengen om aftenen, da han hellere vil vugges i søvn, men det gider vi simpelthen ikke blive ved med, og hvem ved hvor længe vi så skulle gøre det?

Så her til aften tog jeg en beslutning om at jeg ikke ville tage ham op eller vugge ham til han faldt i søvn! Jeg lagde ham ned i sengen, gav ham sutten sagde godnat, kyssede ham og gik ud og stilte mig på den anden side af døren så han ikke kunne se mig, men hører min stemme når han blev ked..

Han begyndte at græde da jeg gik, som forventet, men jeg snakkede stille og roligt til ham gennem døren, og gik kun derind når han havde tabt sutten, og gik ud igen smiley Der gik et kvarter så sov han her kl. 20.00 smiley Så det synes jeg/vi er en succes! smiley

Jeg er lidt "hønemor", så manden var meget stolt af at jeg ikke gik ind og tog ham op eller opgav og vuggede ham når han græd smiley

Vi har prøvet det før for noget tid siden, hvor vi gik ind til ham efter 5 minutter når han havde grædt, men han blev så hysterisk at vi måtte opgive og det tog en halv time at få ham ned igen, så frygtede virkelig det værste her til aften! Så bare rigtig dejligt at det tog så kort tid, og at han ikke blev så ked smiley

Nå ville bare lige dele min glæde med jer skønne damer herinde smiley Fortsat god aften til jer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YAY det lykkedes ! :-D
Kommentér på:
YAY det lykkedes ! :-D

Annonce