{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

ked af det i dp {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Ja, min lille søn har altid elsket at blive aflevet i dp, men efter han har været i gæstedagpleje, er han begyndt at blive så ulykkelig når vi afleverer ham, og når vi henter ham er det som om han er bange for vi tager afsted igen uden ham, og han klynger sig til mig...

Vi skynder os at gå, men dp skriver en time efter, at han stadig er ked, og den samme besked for vi inden hans middagslur..

Han er 10 mdr, næsten 11, og har været meget syg den sidste tid.. og det har været en del ustabilt i dp, med gæstepleje, og dp syg + helligdagene...
Og jeg tænker om det er for ustabilt hen af vejen, om nogle muligvis har erfaringer med at flytte fra dp, til vuggestue?

Håber i har nogle erfaringer i vil dele, så jeg kan se det hele i større perspektiv.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ked af det i dp
  • #1   8. jun 2011 skal lige siges at vi ellers er glade for vores dp smiley

• #4   8. jun 2011 Okay, ja, han græder os nu selvom det er ved hans normale dp... smiley

Han har været i dp, næsten 2 mdr nu, og er bare i tvivl om jeg skal se tiden an, måske det er en fase? Kan bare ikke li at min søn er så ulykkelig..

• #5   8. jun 2011 Jeg ville ikke flytte ham, hvis jeg var jer. Han lyder som en (af hva jeg kan læse af det du skriver) dreng der ikke kan rumme at der sker for meget på en gang, hvilket de fleste børn ikke kan. Men i en vuggestue sker der virkelig meget for sådan en lille størrelse ( jeg har arbejdet i en vuggestue i 4 år) mine erfaringer siger bare at hvis barnet nemt bliver utrygt og bange er det bedst med et sted hvor der ikke sker alt for meget på en gang.

Min egen søn har gået i dagpleje, til hans far smed os ud og vi derfor var nød til at flytte 200 km væk. (han startede da han var 10 mdr) Nu er han har altid været glad for hans dp, men nu hvor vi er flyttet er han så kommet i vuggestue (han skiftede da han var 2) Og han græder hver eneste dag jeg aflevere ham, og når jeg henter ham er han panisk angst for at jeg går fra ham .. Men tror heller ikke han har kunne rumme den store omvæltning som er i at flytte fra faren, og så starte et nyt sted. Han har også altid været meget syg, da han har 2 hjertefejl, slem astma og sådan noget.

Så jeg vil råde dig til at give det tid, det skal nok komme er jeg sikker på.
    Du skal også huske på at han har en alder hvor han begynder at blive meget bevist om dig, og hans omgivelser.

Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget smiley

• #6   8. jun 2011 tak, jo det er meget rart med erfaringer...
    Men min søn er ellers ikke en dreng som er utryg ved forskellige situationer, han er en meget nysgerrig dreng, og pylrer normalt ikke, uanset hvad der så sker næsten... så derfor overrasker det mig os han reagerer sådan... For hvis det er farmor som skal passe ham, som han heller ikke ser så ofte igen men nok self, så er han ikke ulykkelig... smiley synes bare forskellen er stor, når han normalt kan klare enhver situation...

• #7   8. jun 2011 Min datter elsker os at være i dp, hun var så i gæste dp 2 dage og en uge efter en uge tilbage hos sin normale dp var hun stadig lidt utryg og græd når hun gik længere end 1 meter væk. Det var det samme med den anden dreng i dp, det varede bare lidt mere end en uge.

• #8   8. jun 2011 Oliver og også en nysgerrig dreng, som heller ikk normalt er bange eller pyller .. Men tror hvis deres hverdag bliver for ustabil i en periode, så er det, at det går galt smiley I Har jo også haft en lidt ustabil hverdag, når han skiftevis har været syg, og så har dp været syg og at han skulle i gæste dp osv...

• #9   8. jun 2011 Ja det er rigtigt... Er os bare så ked af det er så ustabilt for ham, når vi herhjemme kører nogle faste rutiner, og forsøger sådan at give ham en tryghed, når det så i dp går helt galt... smiley

• #10   8. jun 2011 ... Tænker os, i vuggestue kommer der jo automatisk mere stabilitet, da de små ikke skal flyttes rundt hvis der opstår sygdom eller andet...

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #11   8. jun 2011 Patrick var også ked af det, hver dag når han blev afleveret i dp. Dog ikke så længe, som din søn. Men efter han kom i VG har han grædt 2 gange, så for os var det, det rigtig at skifte til VG.

• #13   8. jun 2011 Han har gået i dp ca. 2 mdr... Og altid været glad for hende smiley Men det er meget ustabilt... Og det er kørt fint, indtil her for 3 uger siden, der begyndte ustabiliteten at begynde...

Ja, der er rigtig mange faktorer i hvorfor han er ked pt, som skrevet så har han os haft meget sygdom.. smiley

har bare altid haft den vuggestue i tankerne, men synes det er mere privat med en dp..

hvis han bare ikke var så ked når han blev afleveret, ville mine tvivl heller ikk være så store...

• #14   8. jun 2011 Nej det kan godt være de ikk bliver flyttet sådan rundt i en vuggestue, men der sker (syntes jeg personligt!!) alt for meget i en vuggestue for en på 10 mdr ...

Kommentér på:
ked af det i dp

Annonce