{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

sundhedsplejerske - what to do ?? {{forumTopicSubject}}

Vi havde sundhedsplejerske i onsdags for første gang til tøserne - hun var en sød ældre dame som forklare alt meget godt.

Men så var der nogle ting som vi bare ikk kunne forstå og har siden da fundet ud af gennem sygehuset at det var forkert det hun havde sagt.

først var der min amning - mælken løb så hurtig at hele brystvorte området blev vådt og de kunne ikk få fat faktisk. så jeg spurgte om det ikk ville hjælpe med en pumpe så jeg lige lettede trykket og de måske derefter kunne få fat. Nej sagde hun - de skal lære at mælken løber og de ikk kan få fat. jeg gjorde som det nu var og jeg havde 2 tøser som bare ikk blev mætte smiley
så til sidst ringede jeg til barselgangen og snakkede med dem omkring det og de sagde " gå ned og køb en pumpe som lige kan lette trykket og de nemmere kan få fat " og det hjælp altså !!
så det synes jeg var underligt at SP bare sagde det skal de lære osv.

2. ting var at vi om mandagen havde været på sygehuset til vægtkontrol og havde snakket om gulsot - der var ingenting på tøserne og havde ikk været det overhovedet !!
så det regnede jeg os med at SP os ville sige onsdag. men nej nej hun sagde at det var altså det første vi skulle gøre var at ringe til lægen og få en BP fordi de havde faktisk en del gulsot og det måtte de ikk have - så når de var 14 dage skulle de have en BP og så måtte vi se hvordan og hvorledes.

Dette snakker jeg os med barselgangen om - og de siger så at vi skal komme ind mandag når vi alligevel skal på sygehuset og så kigger de på dem - hvis de skal have taget BP så klare de os den med det samme osv.

Så nu er det mandag og vi har været afsted smiley

Ingen gulsot OVERHOVEDET !! hvad SP har set som gulsot kunne hun slet ikk forklare den sygeplejerske som kiggede på vores piger - plus de blev os lige vejet smiley

så har det sådan lidt - skal jeg sige til SP at sådan og sådan eller skal jeg bare bede om en ny ?? fordi kan man stole på hende frem over osv smiley

håber det giver mening for jer og i kan give jeres råd og mening smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sundhedsplejerske - what to do ??
  • #3   6. jun 2011 Nu var det en sygeplejerske og så SP smiley
    og de var begge oppe i årene - så det må være det samme ang aldren smiley

Men altså ja nu tager vi hende's besøg på torsdag - og ser hvordan og hvorledes. har snakket med manden om at vi skal spørger hende omkring gulsot igen og så høre hvad hun siger.

• #6   6. jun 2011 Vil lige sige at gulsoten som SP kan have set kan være nået at gå væk af sig selv igen!! ;-D

Den dag vi tog hjem med min datter der var der heller ingen tegn på noget gulosot men 2 dagen efter vi var kommet hjem fik hun det, og vi var til tjek og der skulle der ikke gøres noget ved det for det skulle nok gå væk igen og det gjorde det også ca 2 dage efter..

Så hun har måske kunne se en lille smule og det måske så bare er noget at gå væk igen ;-D

Syntes også det en fin beslutning og tage et besøg mere af hende og lige give hende en chance

Kommentér på:
sundhedsplejerske - what to do ??

Annonce