{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

lidt pral herfra - ble fri. {{forumTopicSubject}}

Ih altså må lige ud med det herinde...

Lørdag morgen spurgte jeg ham om han ville have ble på eller underbukser...

'Moar! jeg bare have underbukser på, skal nok huske at sige til når jeg skal tisse'

Indtil videre 4 dage uden et eneste uheld.
På trods af at dp's ferie i mandags var slut og drengebanden skulle være samlet for første gang i en uge + de så også lige skulle ned og besøge bh også...

Det er bare så lækkert og han bliver faktisk lige idag 2 år og 8 mdr.

Med den start på maj mdr, kan resten kun blive godt da han både skal til vægtkontrol på børne amb - diætist og samtale på børne afd med spisepædagog.

Ville være dejlig hvis lykken/fremgang lige kigged ned på os i et stykke tid mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt pral herfra - ble fri.
  • #1   3. maj 2011 Ej hvor er han bare dygtig.. Det er da bare SUPER sejt gået smiley ..

• #4   3. maj 2011 tak skal I have...

Havde slet ikke troet at det bare kom sådan fra den ene dag til den anden...

Vi har jo i flere mdr kørt weekender uden ble, så længe vi var herhjemme også for at hans hofte knogler kunne få lidt fred.

Og dp er bare så mega meget med på ide'en og støtter ham 240% i at komme på toilet osv.

• #5   3. maj 2011 super dejligt og flot. vores søn hoppet også af med bleen fra den ene dag til den anden han var 2år og 2 md også blee fri om natten. (2 uheld) vi var også super stolte.
    Nu er han 3 år og 5 md og kan cykle på hans cykel helt uden støttehjul..
    synes det er vildt som børn kan mange ting i en tidlig alder.

• #6   3. maj 2011 rikke s...

Her kan han også cykle 10-15 m på hans cykel, uden støttehjul. Men ellers hjælper vi med at holde balancen... Giver jo slip af og til for at han selv lærer det.

Men inden hans mini cross maskine gik i stykker kørte han selv på den og den er med motor.

Så nu står han på/ved tanken på puch maxi'en og selv giver gas, bremser og drejer. Jeg sidder blot bag ved som balance styrer da den jo er tung i forhold til hans små 10 kg.

Dertil kører min kollega gokart sammen med niklas kiesa og er ofte sammen med ham. Så her i weekend står den på gokart, så mon ikke frederic for lov at sidde med der også. Eller en tur i hans lækre skyline og køre sidelæns..

Kommentér på:
lidt pral herfra - ble fri.

Annonce