1.111 visninger
|
Oprettet:
til dem der fik kejsersnit 1 gang {{forumTopicSubject}}
Ja tænker på hvor mange der ville vælge kejsersnit anden gang og hvorfor elle hvorfor ikke .
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 226
ja okay .. jeg er ikke gravid men ved at jeg vil forsøge at få lov til at få kejsersnit 2 gang også .
Har piskesmæld og min nakke kan ikke holde til pres man kommer ud for ved en fødsel , var syg 1 uge efter sidste gang da lægerne ikke havde snakket sammen da de var blevet gjort opmærksom på at jeg havde piskesmæld .
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 226
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
her kan du se en del, og hvad folk der har fået kejsersnit siger.. inklusiv mig selv.
jeg fik først min datter at se for aller første gang efter 3 timer, og jeg oprettede en tråd på et tidspunkt og spurgte om det var veerne eller det at presse barnet der gjorde mest ondt og alle sagde at det var veerne. Og at det nærmere var en lettelse når man endelig måtte presse.
nu lå jeg så også med veer til lige inden jeg skulle føde og ville hjertens gerne at det bare havde været overstået ved at jeg havde født kort efter, men i stedet skulle min hud, mine mavemuskler og min livmoder skæres op.
Man kan dårligt komme ud af sengen bagefter og det er i stor smerte. Hvis man tror man slipper for smerte ved at vælge kejsersnit så har man da skudt sig selv i foden. Meget længerevarende og meget mere invaliderende smerte. Det gør rigtig ondt bare at nyse, rømme sig eller hoste.
Jeg skal føde selv næste gang! Fik dog intet valg fordi det var akut i fuld narkose, da hun blev rigtig dårlig i min mave, men i min journal står der også at jeg kan føde normalt næste gang.
og så føler jeg virkelig at jeg er gået glip af noget. Det er lige som om jeg er gået glip af fødslen. Det var helt forkert og jeg græd flere gange efterfølgende.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Jeg havde svært ved at forstå at han var min søn, og ikke bare var en der blev lagt i armene på mig. Til min fordel lignede han mig på en prik da jeg var nyfødt, så det var jo nemt at se, men der mangler bare noget.
Jeg skal have kejsersnit igen og det er grundet nogle tidligere operationer der gør at jeg danner en masse arvæv som gør at der ikke er plads til at baby selv kan komme ud.
Jeg tror nu jeg var heldig sidst. Jeg fødte fredag morgen og var godtnok dopet på morfin frem til mandag hvor vi tog hjem om aftenen. Men jeg stoppede med alt smertestillende tirsdag morgen. Selvfølgelig havde jeg ondt, men det var ikke uudholdelig men der var mange ting jeg skulle have hjælp til og kan huske det var umuligt at vende sig i sengen og bare det at få fødsel og ks bearbejdet var hårdt arbejde syntes.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Regner stærkt med at jeg skal have pks næste gang.
til dem der fik kejsersnit 1 gang