{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Nr 2 tilvænning {{forumTopicSubject}}

William er lige blevet storebror her den 20 april. Det er selvfølgelig en kæmpe ændring i han liv at han nu skal lære at dele opmærksomhed.
Hvor lang tid gik der for jeres barn havde vænnet sig til en lille ny?
Gjorde i noget bestemt for at tilvænningen gik hurtigere.

Hilsen en mor til william på 15 mdr og frederikke på 2 dage

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nr 2 tilvænning
  • #2   22. apr 2011 der er 2 år mellem mine de ældste, og han elskede hende fra dag et og vi har faktisk aldrig kunne mærke det på ham, ej heller i dagplejen
    men vi har også gjort meget ud af at det skulle være det samme for ham
    hellere lade lillesøster ligge og kigge lidt selv og lege lidt med ham, læse historie mens jeg ammede, have ham med ud og skifte ble osv osv
    (altså hun er jo selvfølgelig ikke blevet overladt til sig selv )

• #4   22. apr 2011 Der er 17 mdr mellem vores... Og jeg vil sige, husk at han må være med til det hele og husk at vise at i stadig elsker ham ligeså højt som før, selvom han skal dele jer.. og det kan i gøre ved at lade hende ligge lidt selv i liften eller bruge jeres tid på ham når hun sover.. Ellers går meget tid med hende fordi de er så små smiley Bare mit råd .. smiley

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #5   23. apr 2011 der er 2½ år imellem vores, og allerede fra første dag ELSKEDE han sin lillesøster og ligesiden har de været som pot og pande:)..
    vi har gjort meget i, at storebror skulle være med i tingene i den grad han nu ønsker.. altså fx. hjælpe med at bade hende, da hun var helt lille, hjælpe med tisseble, prøve at made hende osv...

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #6   23. apr 2011 hov: og selvfølgelig et stort tillykke:)

• #7   23. apr 2011 der var ca 16½ mdr mellem mine 2 og min datter var vild med sin lille bror fra dag et da hun så ham, og hun nussede og legede med ham efter bedste evne, og vil sige det er svært for hende at vænde sig til at han ikke er her mere, på trods af hun kun kendte ham i 9 mdr, så tilvænningen var intet problem men fravendingen er.

men stort Tillykke, de skal nok få det rigtig godt sammen når der er så kort imellem dem smiley det er i hvert fald min erfaring :O)

• #8   23. apr 2011 jeg har 18 mnd mellem mine og aldrig haft nogen problemer.. kærlighed fra dag et

Kommentér på:
Nr 2 tilvænning

Annonce