{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Så det slut med sut. {{forumTopicSubject}}

Lige et glædes indlæg herfra=)

Jah, vi var sidste mandag til tandlæge med tiffanie, og hun nævnte om ikke det var tid til at smide sutterne ud.
Tiffanie sagde ja, men jeg tænkte at det går hurtigt over. men da vi kom hjem smed hun alle sutterne ud, og har fundet nogle stykker siden og også smidt disse ud. Hun har ikke nævnt eller spurgt efter dem en eneste gang..
Er såå stolt af min store pige.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så det slut med sut.
  • #1   18. apr 2011 Hvor flot og dejligt for dig..:)

Linda:
    Jeg havde samme problem som dig da Viktor skulle smide sine og det gik helt fint... Han afleverede dem til julemanden og fik en gave istedet da han var 3 år og 4 måneder!!!

Klara var næsten 2 på det tidspunkt og jeg troede det ville være en kamp når hun stadig havde sutter og at han ville tage hendes, men nej slet ikke..:) Han ved godt at Klara er mindre end ham og han har ikke taget hendes en eneste gang..:)

Så spring ud i det og se om det ikke går... Forklar ham at lillebror også skal af med sine når han bliver ligeså stor og sørg så for at give en gave som "belønning" når han aflevere dem..:)

• #2   18. apr 2011 Tiffanie er os 3½, men dog ingen småsøskende, men masser i børnehaven og sårn der bruger, men hun siger selv at nu er hun stor og skal ikke bruge dem mere.
    Men som tandlægen også sagde, det nok mere mit behov end det var hendes. heh

• #3   18. apr 2011 Linda:
    Nej man må endelig ikke for mange ting ad gange det kan små børn slet ikke overskue...
    Jeg ville helt klart satse på at få smidt sutten først og så lade det med bleen komme af sig selv, det er svært at tage bleen fra et barn der ikke er klar og selv har givet udtryk for ikke at ville bruge den mere!:)

Held og lykke med det..:)

Kommentér på:
Så det slut med sut.

Annonce