{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

hjælp- evt nogen råd {{forumTopicSubject}}

jeg har en datter på 1 md hun har været meget ulykkelig i dag og sover kun li knap 2 af gangenn og hun har næsten ikk sovet siden hun vågnet i morges kl 6,45 hun har sovet 7 timer ca.
når hun får kamille te stopper hun med at græde det får hun efter jeg har prøvet alt der li falder mig ind. det gøre virkelig ondt inden i når hun græder sådan det godt nok ikk så længe af gangen men det føles som langtid

har i nogen gode råd?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp- evt nogen råd
Kommentér på:
hjælp- evt nogen råd

Annonce