{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neonate babyalarm
  • #1   13. apr 2011 Jeg har den og den er bare SUPER.. Den kan de få ting som jeg har brug for - altså fortælle når han græder, fortælle temperatur også kan den slatlades uden at det gør noget.. Fik af vide at den skulle være bedre en Super Novaen..
    Den har aldrig sat ud, altså ikke fortalt når han græd/snakkede også kan den skrues højt op så man ikke behøver slæbe den fra rum til rum.. Jeg vil i hvert fad anbefale den til en hver tid..

• #2   13. apr 2011 det er jeg glad for at høre.... vi købte selv en super nova sidste år til den første og var egentlig os glad for den, men nu hvor vi lige har fået en mere ville vi købe en enkelt super nova mere og slutte til, men så blev vi anbefalet denne og har nu købt den... fik os at vide at den skulle være bedre så er spændt... så må jeg hellere få pakket den ud smiley

Kommentér på:
neonate babyalarm

Annonce