{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

mme hvor meget.. {{forumTopicSubject}}

hvor meget ca ml skal en på 4 md drikke om dagen ? for på pakkernen står der de drikker mellem 165 til 200 ml og det bliver jo til ca en l om dagen men lasse drkker kun 5oo ml til 650 om dagen og tag kun ca 130 til 140 ml a gangen er det fpr lidt og hvor mange timer skal de ca sove i døgent

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mme hvor meget..
  • #2   6. apr 2011 oki så spier han heller ikk helt nok han vejer sidst sp var på besøg for ca 3 uger diden 5 ,7 så det må jo være så vidt jeg kan regne ud ca 158 men nu er jeg heller ikk det store regne geni he he men kan jo heller ikk tvinge det i ham jo :=)

• #3   7. apr 2011 nu kommer sp jo her den 13 så er da godt nok spændt
    han er da begyndte a trives meget bedre siden jeg stoppede med a amme men sjovt med alle 3 har jeg været nødt til a gi flaske nu det der med a amme det har min krop sku aldrig været go til den første 1 har oz altid været plaget a alverdens start problemer he he..

linda det går bare super har slet ikk en ked dreng mere han smiler og griner og pludre og har ikk engang været forkølet eller noget sinde vi sidst var indlagt med ham med bræk syge og er begyndte så småt a få en rytme men har desværre vfået den vane med a hænge på arm fordi han har været så syg men det bliver oz bedre fra dag til dag:=)
    så nu skal vi bare på slagelse høre klinik her den 20 og ha tjekket om hans funger da han jo aldrig har regeret på høre scriningerne så må vi jo se hvordan det går:0)

• #5   7. apr 2011 lida de mente oz sages han ku høre på slagelse da jeg snakked med den i fonen men han mulivis ku ha lidt nedsat hørele det var oz bare så øv han lige vbar indlagt med rs da vi havde fået den første tid så vi måtte lige veente 3 md på ny .. min læger som jo sefæli har fulgt ham tæt mener det er simpehen er fodi han har fakisk har været syg næsten fra dag et plus kolikken oven i a han simpehen ikk oz har ku koncentre sig om regere på lyde oz .. syntes simpehen det er så vildt for præcis 2 md sinden i dag stod dr en læge og sagde til mig a sku ringe til claus og be ham om a komme med det samme fordi de ikk var sikker på han klarede den og nu har vi bare sådan en glad knægt:=)

taja ja det tænker jeg oz:=) men håber på han snart må få lidt grød ikk fordi han endlig udviser sådan rigtigt tegn på han er klare han virker bare heller ikk rigtigt mæt det har han faktisk aldrig gjoet plus mor elker a lave mad til folk hun godt kan li hi hi..:=)
    men kan ikk huske hva man endlig starter ud med..

Kommentér på:
mme hvor meget..

Annonce