932 visninger
|
Oprettet:

24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
mme hvor meget.. {{forumTopicSubject}}
hvor meget ca ml skal en på 4 md drikke om dagen ? for på pakkernen står der de drikker mellem 165 til 200 ml og det bliver jo til ca en l om dagen men lasse drkker kun 5oo ml til 650 om dagen og tag kun ca 130 til 140 ml a gangen er det fpr lidt og hvor mange timer skal de ca sove i døgent
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
mar 2008
han er da begyndte a trives meget bedre siden jeg stoppede med a amme men sjovt med alle 3 har jeg været nødt til a gi flaske nu det der med a amme det har min krop sku aldrig været go til den første 1 har oz altid været plaget a alverdens start problemer he he..
linda det går bare super har slet ikk en ked dreng mere han smiler og griner og pludre og har ikk engang været forkølet eller noget sinde vi sidst var indlagt med ham med bræk syge og er begyndte så småt a få en rytme men har desværre vfået den vane med a hænge på arm fordi han har været så syg men det bliver oz bedre fra dag til dag:=)
så nu skal vi bare på slagelse høre klinik her den 20 og ha tjekket om hans funger da han jo aldrig har regeret på høre scriningerne så må vi jo se hvordan det går:0)
mar 2008
taja ja det tænker jeg oz:=) men håber på han snart må få lidt grød ikk fordi han endlig udviser sådan rigtigt tegn på han er klare han virker bare heller ikk rigtigt mæt det har han faktisk aldrig gjoet plus mor elker a lave mad til folk hun godt kan li hi hi..:=)
men kan ikk huske hva man endlig starter ud med..
mme hvor meget..