{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Ikke go nok.. :'( {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Ja, jeg går og er lidt ked for tiden.. Alt i alt, er alt vel egentlig som det skal, men jeg kan ikke skubbe mine tanker væk, om at jeg ikke er "go nok"
Det skal forståes sådan, at jeg gør mit bedste, og Theo trives, og er en super glad lille dreng, men mod på livet, men JEG føler bare ikke at jeg er tilstrækkelig.. smiley
Nogle dage tænker jeg, at jeg gør mit bedste, og bedre kan jeg jo så ikke gøre det... Men så popper det op, om det overhovedet er godt nok...
Har problemer med mit selvværd, og det er ret tabu i min vennekreds hvor der er børn, at sige man kæmper lidt, og ved godt jeg såmænd er en go mor... Årh, kæmper bare med mig selv pt sys jeg!!!
Ved ikke li hvad jeg vil med det her indlæg, måske bare høre om andre os til tider føler de ikke er "gode nok" til deres små elskede børn...
Jeg har en tid til lægen, og skal nok ha en tereapeut at snakke med, så jeg kan få det lidt bedre med mig selv, og stole på at det jeg gør er godt nok!.. men puha, er en meget selvstændig pige/kvinde, som ikke er god til at sige Hey, jeg har brug for lidt hjælp, men kan bare mærke at jeg har brug for en at snakke med, udefra som ikke er en veninde eller kæresten..
Ha en fantastisk dag derude, og nyd solen, det vil jeg gøre.. Og tak til dem som lige gad læse mit indslag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke go nok.. :'(
  • #1   1. apr 2011 Tak... Det er især nu her hvor Theo har været meget syg, og vi har rendt frem og tilbage til lægevagt, og lægen, og har bare følt mig sååå magtesløs, og det har været hårdt ikke at kunne sige til ham, så han forstår at det hele nok skal blive godt igen, og at han nok skal blive rask... smiley

• #5   1. apr 2011 Heidi- Ja, det er bare såå frustrerende! Man gør sit bedste, og til tider er det bare som om det ikke er nok smiley Jeg prøver hele tiden at sige til mig selv, at det jeg gør er godt nok, og jeg ved jo at jeg gør mit bedste... Men det er ikke fordi jeg har et bagland, som er gode til at give et skulderklap eller noget, så jeg har lænet mig meget op af min SP, og hun siger at jeg gør det såå flot, og det hjælper da.. Men Theo er snart 9 mdr, og hun kommer næsten ikke mere, tror kun hun kommer én gang mere, og så føler jeg bar jeg står og mangler lidt den opbakning, som gør at jeg føler jeg får den støtte og gåpå mod om at jeg er "go nok" smiley
    Men ja, alt i alt er det ens selvværd der skal arbejdes med..

• #6   1. apr 2011 Ja, bare det at du ved du har brug for hjælp og søger det, viser at du er den helt rigtige mor smiley

Kommentér på:
Ikke go nok.. :'(

Annonce