{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

20 spørgsmål til professeren L:=) {{forumTopicSubject}}

sker da noget ved a gi nan 2 nu når han bliver 4 md om 17 dage ? har nemlig ikk mere nr 1 og kan få et par pakker a 2eren helt gratis :=)

og ved i hvorfor i følge de nye regler ikk må gives vælling før 6 md hvis de godt må få grød? undre mig lidt nemlig:=)

og til sidst hvornår må de sidde på sidde puder for line er vokset ud a sin:=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  20 spørgsmål til professeren L:=)
  • #1   31. mar 2011 tror ikke der sker noget ved men er ikk sikker, det der er med 2 er at der er mere jern i,
    det med vælling er noget med den nye lov, men det må stadig godt gives fra 4 mdr de skal bare skrive 6 mdr på da de mener man skal amme i minimum 6 mdr,
    siger min sp(;

• #2   31. mar 2011 der sker ikke noger ved at give vælling fra 4 mdr det er kun fordi de anbefaler at amme til 6 mdr at det er blevet lavet om!

du kan sagtens give nan 2, det eneste forskel er at der er lidt mere jern i nan2 end 1. Min søn har fået nan2 siden han var 3,5 måned

• #3   31. mar 2011 oki takker så vil jeg jeg da ikk bruge penge på en 1 nå jeg kan få nan 2 gratis :=)

• #4   31. mar 2011 de kan godt tåle vælling de er blevet pålagt at ældre det fra 4mdr til 6 mdr kan ikke lige huske hvor linket er til netop den spørgsmål.

• #5   31. mar 2011 ja oki smiler.. må man så godt begynde på grød eller skal man oz holde sig til mme i 6 md? spørg jeg dumt:=)

• #7   31. mar 2011 Du må gerne begynde på grød som 4 mdr. f.eks rismel eller majsmel er en god ting at starte med smiley Men viser han andre tegn på at han er klar til grød? Tænker på om han viser stor interesse for jeres mad når i spiser og laver spytbobler osv smiley

• #8   31. mar 2011 han har bare aldrig rigtig virket mæt a min mælk selv om han hat taget fint på han har hele tiden ville ammes hver anden time og så for nyligt hver anden time og til sidst næste hver halve og sover kun mellen 3 og 6 timer om dagen så sp forslog jeg supleret op med mme og alligevel er det det samme han vågner oz og ska spie 2 til 3 gange om natten og tror først det går over når han får rigtig mad ..der er ikk nogen a de to andre som har været sådan kun line da hun var omkring samme alder og jeg pludselig ikk havde mere mælk..
    men nej ellers ikk nogen tegn

• #9   31. mar 2011 han har bare aldrig rigtig virket mæt a min mælk selv om han hat taget fint på han har hele tiden ville ammes hver anden time og så for nyligt hver anden time og til sidst næste hver halve og sover kun mellen 3 og 6 timer om dagen så sp forslog jeg supleret op med mme og alligevel er det det samme han vågner oz og ska spie 2 til 3 gange om natten og tror først det går over når han får rigtig mad ..der er ikk nogen a de to andre som har været sådan kun line da hun var omkring samme alder og jeg pludselig ikk havde mere mælk..

• #10   31. mar 2011 han har bare aldrig rigtig virket mæt a min mælk selv om han hat taget fint på han har hele tiden ville ammes hver anden time og så for nyligt hver anden time og til sidst næste hver halve og sover kun mellen 3 og 6 timer om dagen så sp forslog jeg supleret op med mme og alligevel er det det samme han vågner oz og ska spie 2 til 3 gange om natten og tror først det går over når han får rigtig mad ..der er ikk nogen a de to andre som har været sådan kun line da hun var omkring samme alder og jeg pludselig ikk havde mere mælk..

• #11   31. mar 2011 han har bare aldrig rigtig virket mæt a min mælk selv om han hat taget fint på han har hele tiden ville ammes hver anden time og så for nyligt hver anden time og til sidst næste hver halve og sover kun mellen 3 og 6 timer om dagen så sp forslog jeg supleret op med mme og alligevel er det det samme han vågner oz og ska spie 2 til 3 gange om natten og tror først det går over når han får rigtig mad ..der er ikk nogen a de to andre som har været sådan kun line da hun var omkring samme alder og jeg pludselig ikk havde mere mælk..

• #12   31. mar 2011 ej ved da ikk hva der sker med min com he he den har bare sendt det mange gang var griner

Kommentér på:
20 spørgsmål til professeren L:=)

Annonce