{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Dåb. {{forumTopicSubject}}

Det her emne har sikkert været oppe og vende 1000 gange, men jeg fandt ikke lige noget i forummet, som jeg kunne bruge til noget.

Men ..
Hvor dyre gaver kan man tillade sig at ønske dig i dåbsgave?
Jeg har virkelig ingen idé om, hvad vi skal ønske os.

Det vi mangler er en klapvogn, babyalarm, og triptrap stol, og det er jo ikke ligefrem helt billige gaver.

Hvad kanman ellers ønske sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåb.
  • #1   9. mar 2011 man kan jo godt skrive det på, eller skrive det som tilskud, har hørt om at der er mange hvis de ønsker sig dyre ting, så gir man barnet en bankkonto og skriver den på ønskelisten, hvis penge gives til tilskud på de ting.. altså min fam gav min søn for gennemsnit 300kr.. og hvis man iklige kan finde noget til de penge kan det andet jo være fint... hvis du forstår.. smiley

• #2   9. mar 2011 Altså man kan jo håbe at nogle bedsteforældre giver store gaver eller at nogle går sammen!
    Ellers kan man jo altid ønske sig penge til de store ting.... Eller gavekort....

Sidder med min venindes ønskeseddel til hendes datters barnedåb, måske du kan bruge noget af det...
    Trip Trap Stol
    Smykker
    Smykkeskrin
    Madras til barnevogn
    Sparegris i sølv
    Flagstang i sølv
    Navnesutter
    Dagmarkors
    Abonnement på "Vores Børn"
    Avent doseringsbeholder
    Fotoalbum
    Gavekort til ikea
    Hynde til Trip Trap Stol
    Barnevognssele
    Barnets bog
    Juniordyne + pude
    Barbapapa bærbar natlampe
    Brio Træklegetøj
    Legemadras som klappes sammen
    Penge til cykeltrailer

• #5   9. mar 2011 nu er det ikke helt det samme men til vores bryllup skrev vi at vi ønskede os penge til tilskud til møbler da vi gerne ville ha dem skiftet ud foruden de små ting som vi ønskede os og det kunne i jo evt også gøre :o)

• #7   9. mar 2011 Okay, det var meget smart, vi har inviteret 26 gæster og det er lige mange fra hver familie.
    Jeg ved min søster har noget stort i tankerne, men jeg har ingen idé om, hvad det er. Og det har vist kostet omkring 1500 kr. Hun skal så også være gudmor.

Men jeg tror faktisk ikke at det er så små gaver vi får. Kun af vores søskende. smiley

Men jeg må bare skrive tingene på og såmå de jo selv vælge, hvad de har råd til eller slå sig sammen.

Kommentér på:
Dåb.

Annonce