{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

mælke allergi.. {{forumTopicSubject}}

nu spørg jeg nok lidt dumt men mig og min veninde kom til a snakke om babyer og mælke allergi og så kom vi til a snakke om om de endlig kan være overfølsom over for mors mælk.. de mener vi ikk den kan men kan de? og hvis ja hvordan opdager man det så? bare lige en tanke.. forsat go dag:=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mælke allergi..
  • #1   7. mar 2011 Lykke og William smiley .- Hvordan sulen provokationstester de en nyfødt?

Altså man kan være allergisk for mælkeprotein og mælkesukker, og det findes jo osse i modermælk, men lur mig om ikke naturen har indrettet det så smart at det ikke rigtig sker...

Lea var mælkeallergiker indtil hun blev ca. 2½ år smiley

• #2   7. mar 2011 Ingen a vores piger har kunne tåle min mælk pga mælkesukkert..

• #5   7. mar 2011 Jeg kunne godt tåle min mors mælk men ikke komælk. Men har spist mig væk fra det ved at undgå alt med med eller mælkesukker mælkeproteiner og laktose så da jeg var 19 blev jeg testet og har det ikke mere. Men hvis jeg får for meget mælk, chokolade mm så kan jeg godt mærke det.

• #6   7. mar 2011 Ea kunne godt tåle min mælk, men ikke komælk ..

• #7   7. mar 2011 Laktoseintolorente - Er det ikke noget med at hvis man er det og så drikker mælk så prutter man helt vildt ? smiley

• #10   7. mar 2011 de kan skam godt være allergiske over for modermælk min venindes datter har det de fandt ud af det fordi hun skreg hverdag fra morgen til sidst på natten og de var på hospitalet vildt mange gange det var først da der var en afløser på børneafdeling der kom i tænke om at det kunne være det og det var det så

• #12   7. mar 2011 mælkeallergi plejer at være ko-mælk man er allergisk overfor.. Jeg har selv perioder hvor jeg ikke kan tåle mælk, men det forsvinder så igen, og pludselig er det tilbage.. Så kan jeg ikke drikke mælk, spise yougurt eller noget i den retning uden at få sindsygt ondt i maven..

• #13   7. mar 2011 kamilla.. det var jo oz vores umildbare tanke a naturen var så smart indrettet a det ikk ville ku la sig gøre men det kan det åbenbat godt.. det da vildt:=)

• #14   7. mar 2011 Allergi forgår i ens imunsystem og det kan man tjekke via en blodprøve. En overfølsomhed eller intolerance sker i ens tarmsystem og det er via udelukkeses metoden man tester det.

Min søn og jeg er begge intolerante overfor laktosen dvs mælkesukkeret. Vi får dirre´meget ondt i maven, jeg får decideret astmaanfald og min søn døjer med mellemøres betændelse. Vi reagerer ca 10 min til mange timer efter at have indtaget synderen(mælken) og derfor er det sværer at konstatere at det netop er den ene ting der er synderen.

Nogle er så slemt "angrebet" at de overhovedet ikke kan tåle hveken alm brystmælk og ej heller mme. Det kommer meget an på ens tolerance overfor produktet.

Kommentér på:
mælke allergi..

Annonce