{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Bil og kh. {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen.
Håber der nogle der kan hjælpe mig lidt her. jeg står som ejer af en bil som jeg har betalt kontant med min børneopsparing og den er købt til 70000kr for et halvt års tid siden. og kæresten står som bruger af den.
Pt. er jeg under uddannelse nu men er færdig til juni og skal derfor på kontanthjælp derefter. Men det kan jo ikke rigtig lade sig gi sig nu hvor jeg har bilen, er den eneste udvej og sælge bilen eller kan kærsten overtager den så han står som ejer af den og hvad kræver det for at det er lovligt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil og kh.
Kommentér på:
Bil og kh.

Annonce