{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.771 visninger | Oprettet:

fontanellen (3-4mdr) {{forumTopicSubject}}

hvor lille er jeres pus fontanel blevet ? min søns har altid være lille men nu føles det som om den snart er væk smiley

Håber det er normalt den allerede nu er lille selv om jeg godt ved den skal være åben mange år endnu. er det ikke ca 2½år?

ringer til min sp mandag hun har desværre fri om fredagen og hun kommer først d 9 marts.

på forhånd tak

Karina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fontanellen (3-4mdr)
  • #1   24. feb 2011 emil er 10 mdr og hans er også væk .. det sagde sp ikke noget til ..

• #2   24. feb 2011 den skal ellers først vokse helt sammen 1½-2½år ved nogen bliver opereret grundet den har lukket sig for tidligt

• #3   24. feb 2011 Det eneste jeg ved, er at det ikke altid er særlig godt den lukker sig tidligt... For min yngste søn´s var rigtig laaang tid om at lukke sig, det blev jeg lidt nervøs for, men hvor læge og sundhedsplejerske sagde det var bedre det gik langsomt.. Så ja hold øje med det:o)

• #5   24. feb 2011 Den trekantede fontanelle er ikke altid nem at mærke. Den vokser sammen i løbet af tre til fire måneder. Den firkantede fontanelle derimod, kan du formentlig selv mærke og se øverst oppe på dit barns hoved. Først efter halvandet til to år har den lukket sig.

det kommer så an på hva foe en af dem.

• #6   24. feb 2011 Vores søns forreste fontanelle er allerede helt lukket. Han er 9 måneder. Vi går til tjek og får målt hovedomfang hos lægen en gang om måneden. Hvis kraniet bare vokser som det skal er der ingen problemer. Hvis ikke skal man igennem en scanning og i ekstreme tilfælde operere kraniet. Min læge som har arbejdet inden for den afdeling på hospitalet i 15 år har aldrig oplevet et barn som skulle igennem operation. Bare for at vise hvor ekstremt sjældent det sker....

• #7   24. feb 2011 håber da heller ikke vi skal igennem den operation vil ikke udsætte min søn for det men er nu bekymret alligevel har en gammel garvet sp så hvis hun siger vi skal være obs så høre jeg på hende. hun kender mig og familien bedre end de fleste men det så en hel anden historie..
    ved der er 2 her inde der har været den operation igennem men ved det er ekstremt sjældent, der er nogen der skal igennem det heldigvis.

Kommentér på:
fontanellen (3-4mdr)

Annonce