{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Grader når man går. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om nogle kan hjalpe mig.
Sasha grader og skriger når man sætter hende på gulvet og går ud i køkknet eller et andet sted i lejligheden. Hun er næsten 11 måneder nu og hun har altid gjort det. Men min sundhedsplejsk sagde at jeg bare skulle tage hende op fordi hun havde brug for mad vand eller trykhed.
Efter Sasha er startet i dagpleje forsætter det selvom hun er sammen med andre børn. og Hun skriger bare lige ind til man tager hende op ( gerne i flere timer)

HVad skal jeg gøre??
Og tror i de kan tage hende fra mig.? DEt frygter jeg virkelig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grader når man går.
  • #2   9. feb 2011 Hvem er de ?

Tja hun skal nok vende sig til at det er OK du går, og at du kommer igen ..

• #4   9. feb 2011 S & Lærke < 3
    Sasha vil meget hurtig blive en prop hvis hun skulle have fignestænger hele tiden. hehe og legetøj cola flasker skåle hendes dyne sut osv hjælper ikke. HUn er bare så hys.
    Jeg har altid haft en frygt om når jeg fik børn ville kommunen fjerne dem fordi jeg selv har boet på døgn instituation.

» Anna Faustina J
    De er kommunen.
    Og når hun kommer ned i dagplejen grader hun kort når jeg går. Men der er hun også oppe på dp-morens arm. Jeg har stået og lyttet efter vi har lukket døren hehe.

• #5   9. feb 2011 Pernille U
    Det vil jeg prøve. Men hun har altid gjort det. Hun var ikke særlig gammel før hun begynte. så blev hun trykket under føderne og det blev bedre på hendes mave (derfor hun blev trykket) men det hjalp lidt på humøret. Jeg skulle ikke rende rundt med hende i bæreselen længere. Hun har allerede taget sine føste 4 skridt. så håber hun stopper snart.

• #7   9. feb 2011 hey...

det gjorde begge vores børn også... men vi fik vide at vi skal sige til dem hvor vi går hen og vi kommer tilbage igen... det lærer hun med tiden at mor er ikke væk, hun kommer tilbage igen... det er en tryghed børn har når forældre går især moren... Håber hun har det bedre smiley
    tror ikke kommunen vil tage hende fra dig pga hun græder... din prinsesse viser bare hun er tryg hos dig smiley hun skal bare vane sig til mor har også noget andet hun skal lave smiley

• #9   9. feb 2011 Jamen hun kan godt lege selv. hun kravler også ind på sit værelse og leger kort tid og så kommer hun tilbage. HUn kravler også rund i lejligheden og kommer tilbage uden gråd. og der siger jeg har sasha var du på farten. og så smiler hun bare.
    Jeg siger også hvergang hun grader nej sasha der er ingen grund til at grade. Der sker jo ikke noget mor er lige her. Og siger når jeg går hvad jeg skal og at jeg kommer tilbage. Det har jeg altid gjprt.

• #11   9. feb 2011 Pernille U.
    Jeg må prøve.

1000 tak for svarne. I er fantastiske.

Kommentér på:
Grader når man går.

Annonce