{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Han er slet ikke til at snakke med... {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv...
Herhjemme står vi i en "klassisk situation". Jeg vil gerne have bebs nu, men kæresten syntes slet ikke han er klar til det endnu.

Jeg er 25, han er 28 vi har været sammen i lidt over 2 år hvor vi faktisk boede sammen fra start.

Jeg kan sagtens skeldne mellem, om jeg har lyst til at få bebs, eller om det også giver menig at få lille. Men han kan næsten ikke snakke om det, det er nærmest lidt tabu her.

Jeg kan forstå på ham, at der mindst skal gå et år endnu før han vil overveje det. Jeg har lidt på fornemmelsen, at det betyder der først sker noget om en 3 års tid...

Jeg føler mig total magtesløs, for han står i sidste ende med beslutningen om hvornår han er med på det.

Hvad kan jeg gøre i denne situation? Skal jeg bare vente på han bliver klar, og så ignorere min lyst til at få lille?

Er lidt ked af det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er slet ikke til at snakke med...
  • #1   8. feb 2011 vis han ikk er klar vil jeg osse råde dig til og ventet det 1 år min bror havde en køreste der snød ham hun påstod hun tog sine p piller men det gjorde hun ikk og hun fortalte ham ikk hun var gravid før det var for sent og fjerne barnet, min bror ønskede ikk og få børn og det var de enige om da de så osse kun havde kendt hinanden i 4 mdr da han ville slå op med hende smed hun bomben med hun var gravid og min bror måtte jo prøve se om han kunne finde lykken i hende pga barnet men efgter 1½ år måtte han opgive,, så ingen blir lykkelig af snyd selvom man godt kan have tanken der..

• #3   8. feb 2011 Ja som de andre siger, der er ikke så meget at gøre andet end vente
    For er man ikke klar til børn er man det bare ikke desværre

• #4   8. feb 2011 det er så forskelligt med hvornår man er klar - desværre - men syntes han er tåbelig at det er et tabu og han ikke engang vil snakke om det - ja hvis han så bare ville snakke og fortælle hvad han tænker, hvorfor om et åt eller 3 - ja så var det da lidt nemmere - ikke forstået sådan at en snak skal ændre at i skal vente i et år , men sådan at du fik en bedre forståelse for ham og omvendt

Kommentér på:
Han er slet ikke til at snakke med...

Annonce