{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  her var det..
  • #2   23. aug 2008 hvor uhyggeligt at det ligner et lille menneske, min aftensmad kom lige op igen:-(

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #3   23. aug 2008 Nej hvor forfærdeligt.....Puuh har virkelig kvalme!

• #4   23. aug 2008 Ej hvor ser det groft ud. Men jeg sys altså det er lidt forkert at sige lidt til eftertanke, hvis man virkelig står og ikke ved hvad med skal og enig helst gerne ville have det fjernet, der kan være så mange årsager, og jeg sys det er flot folk siger, jeg kan bare ikke det her endnu/ligenu, også får man slynget såen nogle billeder i hovedet, det sys jeg virkelig der er unfair....

Bare min mening...

• #5   23. aug 2008 Grumme billeder , men er HELT enig med Pernille B .

• #6   23. aug 2008 Forresten håber jeg heller ikk at nogen bare får en abort uden lige at tænke videre over det . Tror altså det er en ret stor beslutning . Så syntes også det er unfair med den '' lidt til eftertanke '' . Tror de har tænkt MEGET over det.

• #7   23. aug 2008 Pernille B

brugte nok ordet forkert, men mener nu os til de folk som bare adoptere fordi de ikke vil have børn. Altså mange, rigtig mange unge gør det..

• #8   23. aug 2008 fy for helvede det kan jeg bare ikke klare var sku lige ud og brække mig, men skulle da alligevel se alle billeder føj siger jeg bare, hvordan kan man gøre det...

hvordan kan det være barnet/fosterne er delt i flere stykker? det er sku da for klamt.

• #9   23. aug 2008 Christina...der kan være mange grunde til hvorfor man vælger den udvej.. har dog bedt min kæreste om at sende det link til hans lillesøster for hun bruger det desværre istedet for prævension...

• #10   23. aug 2008 MT har da heller ikke noget imod i den forstand.. men det er da til at få det dårligt over. ja hvis man bruger abort i stedet for p-piller kondom eller noget så er det noget svineri

• #12   23. aug 2008 helt enig! så synes hun ville ha godt af at se de billeder..så kan det være hun tænker sig om en anden gang....

• #13   23. aug 2008 jeg var inde og få en udskrabning for nogle år siden faktisk d 9 feb 05,da jeg havde tabt vores ønsket barn,der sad to piger inde som havde været inde og få en abort,sygeplejsken snakkede med dem om hva hun skulle gøre for at de ikke kom igen,de havde fået flere aborter,og der sad jeg fuldstændig ude af den da jeg havde tabt vores barn,jeg kunne have slået dem ihjel,hvorfor skulle de være gravid,og så bare få det fjernet,så det er ikke alle der tænker over det,de virkede også nærmste ligeglad,havde bare lige brug for og fortælle denne trælse ting

• #14   23. aug 2008 sygeplejsken snakkede om at det var 6 gang de fik en abort begge piger

• #15   23. aug 2008 Der burde helt ærligt være en grænse for hvor mange aborter man må få. Ved godt at det muligvis ville sætte folk i nogle dårlige situationer, men får det fandeme så dårligt når jeg hører om de tøser der bruger abort som prævention. Desuden er det jo os andre der render og betaler for deres aborter så de selv kan slippe for at skulle købe p-piller etc. Så hellere betale for en sterilisation og så er den potte ude.

Noget jeg heller ikke fatter er at den slags mennesker åbenbart ikke er bange for kønssygdomme.

• #16   23. aug 2008 jeg sidder bare og får det helt dårligt og bliver rigtig rigtig ked af det og mega dårlig samvitiighed over at jeg havde fået en abort i uge 10, men jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre og opdagede det først meget sent.

• #17   23. aug 2008 self. er der mange grunde til at få en abort, men når man er i uge 26 og vælger og få en abort. er det jo helt galt. Med mindre man ikke vidste at man var gravid, hvilket er sjældent når man er så langt henne. Men der er rigtig mange der bruger en abort som prævention.

Der må jeg holde med Anne M. Det er stof til efter tanke for dem..

• #18   23. aug 2008 man skal jo heller ikke sætte børn til verden for en hver pris,det er jo dem det går udover i sidste ende.
    Til katja
    du har jo nok gjort det i din bedste mening,du er jo nok heller en af dem som har fået en abort 6 gange

• #19   23. aug 2008 jeg "tør" ikk se billederne.. men jeg har det os helt dårligt over at få en provokeret abort i uge 11 da jeg snt fandt ud af det.. problemet var at jeg blev 15 ca 14 dage før jeg ville have haft termin og det var tvillinger... og jeg var på p-piller og kondom.. men men men... jeg drømmer stadig tit om dem... og har fortrudt det hver dag i mit liv.. men alligevel var det en rigtig beslutning.. for jeg var slet ikk klar..

er billederne så frygtelige..?? for vil entelig gerne se dem.!?

• #20   23. aug 2008 Gud hvor klamt, jeg ville ønske jeg ikke havde set billederne...
    Jeg har selv fået en abort, alene af den grund at jeg ikke ville have at barnet skulle vokse op i den pågældende forhold med den fyr jeg var sammen med...
    Jeg var for ung og levede i et voldeligt forhold... Det ville have gået ud over barnet i sidste ende, og det er trods alt det vigtigste.

Men jeg blev overrasket da jeg læste en artikel for et par uger siden, som beskrev hvordan flere og flere DANSKE kvinder søger om at få lov til at få en abort når de er 5-6 mdr. henne, bare fordi de ikke kan overskue det alligevel, eller har fået nyt job.
    Hvad er det for noget fis!
    Det viser bare hvilken verden vi lever i - brug og smid væk konceptet.

Klamt

• #21   23. aug 2008 Jeg tror og håber på, at mange vil lærer af det når de ser disse billeder.

Altså dem som bruger det som præ.

• #22   24. aug 2008 nej nej.. hvor er det dog forfærdeligt.. sad og tænkte på om jeg skulle se på det billed fra uge 26. gjorde.. det og nej nej nej ... det er simpelthen for sindsygt!

det er så en af grundene til at jeg ALDRIG skal have en abort!

• #23   24. aug 2008 Puh synes det er nogle grumme billeder.. Men håber da at det sætter en stopper for de piger som får en abort i stedt for at beskytte sig.. Synes abort er en god ting, men at det skal bruges med fornyft og ikke bare som en sikkerhed.. Har aldrig selv fået lavet en abort og kunne heller aldri drømme om det..

Synes især billede af fosteret i uge 26 er skræmmende, er selv i uge 27+6 og man mærker bare den lille hver dag og synes bare allerede at man har en ide om deres personlighed, så forstår slet ikke hvordan man kan få det fjernet så sendt, det syntes jeg burde være forbudt..

• #24   24. aug 2008 Der fik toilettet lige besøg. skal aldrig nogensinde have abort. aldrig...

• #25   24. aug 2008 Charlotte M: nej det var den ene gang og gør det aldrig igen, har aldrig fortrudt noget så meget, men jeg kunne bare ikke se nogen anden ud vej for 3 år siden.

Kommentér på:
her var det..

Annonce