fys hvad kan man forvente {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet henvist til fys af min læge da jeg bøvler med min ryg og lænd.
Jeg var der så sidste uge og min kæreste går samme sted med sin arm/albue. Han plejer at få noget massage og noget stråle behandling.
Så jeg kom med den forventning at jeg nok skulle lave nogen øvelser også have lidt massage.
Der blev jeg så snydt !
Det var en pæn mand et sted i de 30 år. Og vi sidder først og snakker lidt om mine smerter. Så bliver jeg bedt om at tage alt mit tøj af på nær undertøj. Så der står jeg i bh og g-streng.. Han beder mig pænt om at stille sig siden af ham om jeg kan bukke mig ned og nå mine egne tæer.. jo jo.. det kan jeg så godt.. går så rundt om briksen bagefter og skal prøve at bukke min ryg tilbage med hænderne i ryggen bagefter en tur mere ned til mine tæer med numsen lige i vejret... så skal jeg op på briksen og lave nogen lidt alla arm bøjninger og det er så det !
Prøv lige og spørg om jeg følte mig pinlig i så lidt påklædning. Så i morgen står den på mormor trusser og sports bh !!
Men syntes bare det var meget lidt hjælp øvelser jeg skulle.
Andre der har gået til fys eller gør ?
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Jeg tror egentlig også du har ret i det var for at se min holdning. Og ja det er bedre han ser min an end laver en fejl behandling..
Og camilla.. ja sagde du lige.. griner højt
fys hvad kan man forvente