{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

fys hvad kan man forvente {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet henvist til fys af min læge da jeg bøvler med min ryg og lænd.

Jeg var der så sidste uge og min kæreste går samme sted med sin arm/albue. Han plejer at få noget massage og noget stråle behandling.
Så jeg kom med den forventning at jeg nok skulle lave nogen øvelser også have lidt massage.
Der blev jeg så snydt !

Det var en pæn mand et sted i de 30 år. Og vi sidder først og snakker lidt om mine smerter. Så bliver jeg bedt om at tage alt mit tøj af på nær undertøj. Så der står jeg i bh og g-streng.. Han beder mig pænt om at stille sig siden af ham om jeg kan bukke mig ned og nå mine egne tæer.. jo jo.. det kan jeg så godt.. går så rundt om briksen bagefter og skal prøve at bukke min ryg tilbage med hænderne i ryggen bagefter en tur mere ned til mine tæer med numsen lige i vejret... så skal jeg op på briksen og lave nogen lidt alla arm bøjninger og det er så det !

Prøv lige og spørg om jeg følte mig pinlig i så lidt påklædning. Så i morgen står den på mormor trusser og sports bh !!

Men syntes bare det var meget lidt hjælp øvelser jeg skulle.
Andre der har gået til fys eller gør ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fys hvad kan man forvente
  • #2   25. jan 2011 Jeg har osse været ved fys. med min nakke og læn, Det du har været igennem idag, var jeg osse, men det er bare for og se din kropsholdning. Så tror næsten du får behandling i morgen. Det er jo alligevel en væsentlig ting at man ikke bare går igang med og behandle og det så viser sig at du skulle ha haft en anden form, så hellere et grundigt tjek den første gang :o)

• #3   25. jan 2011 Natasja's mor.
    Jeg tror egentlig også du har ret i det var for at se min holdning. Og ja det er bedre han ser min an end laver en fejl behandling..

Og camilla.. ja sagde du lige.. griner højt

Kommentér på:
fys hvad kan man forvente

Annonce