6. sep 2009 Følger: 2 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 90
Idéer til barselsgaveønsker :-) {{forumTopicSubject}}
Hejsa, min mand og jeg venter vores første barn, så det er jo meget begrænset hvad vi har af udstyr. Vores forældre, har været så søde, at sige, at de gerne vil hjælpe os med, at købe noget af alt det vi jo skal have. Min mor foreslog så, at vi lavede en seddel over, hvad vi ønsker os i barselsgave, så de kan vælge, hvad de vil give os, og vi ikke får to af en ting. Det synes jeg, er en rigtig god idé, og vil nu igang med at lave sådan en ønskeseddel. Jeg kunne dog godt bruge nogle gode idéer til ting, som er gode og skrive på Jeg har selv nogle ting i hvoedet, men det kan jo være, at I der allerede har børn, ved nogle ting som man ikke kan leve uden
Det skal lige siges, at min mand og jeg er blevet enige om, at vi vil købe sådan en startpakke enten i Ønskebørn eller Babysam, så de ting som barnevogn, tremmeseng, badekar og puslebord ønsker vi os ikke. Er der forresten nogen af jer, der har erfaring med de startpakker? Og hvilken en synes I bedst om?
På forhånd tak for hjælpen
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Folk skal nok komme med gaver..
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 90
Tanja - det er heller ikke direkte barselsgaveønsker, men mere fordi vores forældre gerne vil hjælpe os med, at købe noget til baby, og så for at vi ikke ender med to af en ting, så skriver vi ned hvad vi mangler, og ja så sletter vi igen, når vi køber/får noget af det
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Idéer til barselsgaveønsker :-)