{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Idéer til barselsgaveønsker :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min mand og jeg venter vores første barn, så det er jo meget begrænset hvad vi har af udstyr. Vores forældre, har været så søde, at sige, at de gerne vil hjælpe os med, at købe noget af alt det vi jo skal have. Min mor foreslog så, at vi lavede en seddel over, hvad vi ønsker os i barselsgave, så de kan vælge, hvad de vil give os, og vi ikke får to af en ting. Det synes jeg, er en rigtig god idé, og vil nu igang med at lave sådan en ønskeseddel. Jeg kunne dog godt bruge nogle gode idéer til ting, som er gode og skrive på smiley Jeg har selv nogle ting i hvoedet, men det kan jo være, at I der allerede har børn, ved nogle ting som man ikke kan leve uden smiley Det skal lige siges, at min mand og jeg er blevet enige om, at vi vil købe sådan en startpakke enten i Ønskebørn eller Babysam, så de ting som barnevogn, tremmeseng, badekar og puslebord ønsker vi os ikke. Er der forresten nogen af jer, der har erfaring med de startpakker? Og hvilken en synes I bedst om?
På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idéer til barselsgaveønsker :-)
  • #1   23. jan 2011 Vi lavede sådan en seddel, og der skrev jeg alt på alt som vi ikke selv havde købt endnu, hvis vi så selv købte noget af det fik de det at vide så de kunne slette det. Men vi skrev ring som tøj, sengetøj, puslepude, babyalarm, uro, stofbleer, øretermometer, kravlehård, tæppe til kravlegård, legetæppe, tæpper til barnevognen. Vi skrev simpelthen sæt hvad vi mente vi skulle bruge fra start af på..

• #2   23. jan 2011 Vi fik en startpakke fra Babysam, den til 7999,- med odder barnevogn, og vi er super tilfredse med de ting der er i den, vi troede egentlig at tingene ville være noget skod, når det nu er i en pakke løsning, men det er gode stabile ting også er jeg bare super glad for vores barnevogn, den er dejlig ned og håndtere også nem at slå sammen =) Så den pakke vil jeg da klart anbefalde =)

• #3   23. jan 2011 Vi lavede en babyliste hvor der stod ALT hvad vi skulle bruge lige fra fødslen af smiley Vi synes det var nemmere at have en liste, hvor vi kunne slette hvis vi selv havde købt noget eller vi fik noget smiley Så til sidst havde vi alt det vi skulle bruge til baby kom smiley

• #4   23. jan 2011 Vi havde ikke barselsgaveønsker, det har jeg heller aldrig hørt om før..

Folk skal nok komme med gaver..

• #5   24. jan 2011 Mange tak for alle de gode ideér I er kommet med - kom gerne med flere ting smiley
    Tanja - det er heller ikke direkte barselsgaveønsker, men mere fordi vores forældre gerne vil hjælpe os med, at købe noget til baby, og så for at vi ikke ender med to af en ting, så skriver vi ned hvad vi mangler, og ja så sletter vi igen, når vi køber/får noget af det smiley

• #6   24. jan 2011 Christina G - Det vil alle forældre jo..

Kommentér på:
Idéer til barselsgaveønsker :-)

Annonce