3.903 visninger
|
Oprettet:
Gelenegle {{forumTopicSubject}}
Hej tøser,
Er der nogen der kender nogen, som kan lave BILLIGE gelenegle i Køge-området? Helst forstærkning af mine egne negle, og ikke med tipper. Eller hvis der er nogle der måske sælger produkter til jeg selv kan gøre det. Ikke med UV-lampe.
Håber på lidt hjælp.
hilsner michele
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
Jeg er fra Valby, udd negletekniker.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 38
Hilsner Michele
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
dec 2008
Jeg ville personligt selv gi lidt mere for at få lavet negle med ordenlige produkter.
dec 2008
dec 2008
man skal selfølgelig have en lille smule negl, ellers blir resultatet ikk kønt. så bygger man jo bare geleen op på egen negl. og laver fransk kant på en negl..
jeg ved ikk hvor i har hørt man ikk kan?? det jo helt samme metode, tipperne gør intet, andet end at forlænge.
man kan også bygge dem op fra bunden i ren gele, hvis man har stativer, til f.eks. folk der har mistet en halv negl osv-
jeg tager 400-450 kr for at lave negle- mange syns det dyrt, men jeg har de bedste produkter og ved mine produkter er stærke og holdbar.
jeg bruger gerne 2 timer på at lave negle, så man kommer ud med et godt resultat..
nov 2008
Ja jeg har også hørt at man kan få forstærket sine negle uden tip.Hvis bare man har lidt længde på, og det er det jeg er ude efter. Håber nogen kan hjælpe.
Hilsner Michele
nov 2008
laver du dem selv? Og på andre?
Hilsner Michele
nov 2010
Følger: 1 Svar: 55
man kan osse forlænge sine egne negle UDEN tipper på. hvor man bruger skrabelon.
Taler af erfaring. har lavet negle i snart 8 år.
og biliige produkter = med dårlig kvallitet.
der findes få gode og holdbare produkter på markedet. sørg for at personen har den rette viden samt uddannelse inden for negle. ellers får du ødelagt negle eller kan få svamp og andet i neglene....
Mvh
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 33
jeg er udannet negle tekniker både i gele og akryl, kører ud og laver dem så hvis du stadig ikke har fundet en er du meget velkommen til at skrive pb
mvh
Gelenegle