{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.903 visninger | Oprettet:

Gelenegle {{forumTopicSubject}}

Hej tøser,

Er der nogen der kender nogen, som kan lave BILLIGE gelenegle i Køge-området? Helst forstærkning af mine egne negle, og ikke med tipper. Eller hvis der er nogle der måske sælger produkter til jeg selv kan gøre det. Ikke med UV-lampe.

Håber på lidt hjælp.

hilsner michele

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gelenegle
  • #1   21. jan 2011 Er du uddannet negletekniker??

Jeg er fra Valby, udd negletekniker.

• #3   21. jan 2011 Nej jeg er ikke uddannet. Jeg skal bare have lavet negle, eller købe så jeg selv kan lave dem. Men det skal være uden tipper.

Hilsner Michele

• #4   21. jan 2011 Michele jeg vil ikke anbefale dig selv at lave negle uden uddannelse, da du uden viden om neglens anatomi kan lave permanent skade i din negleplade..

• #5   21. jan 2011 Jeg laver negle privat. Jeg laver Lcn gele negle. Jeg ville ikk købe hverken gele, akryl eller andet "billigt" dyrt lort. Neglene holder rigtig dårligt, men dårlige produkter.
    Jeg ville personligt selv gi lidt mere for at få lavet negle med ordenlige produkter.

• #6   21. jan 2011 Man kan sagtens lave gele negle uden tipper, så kaldes det bare forstærkning af egen negl.

• #9   21. jan 2011 det er som at lave et sæt negle, bare uden tipper.. der er slet ingen forskel..

man skal selfølgelig have en lille smule negl, ellers blir resultatet ikk kønt. så bygger man jo bare geleen op på egen negl. og laver fransk kant på en negl..

jeg ved ikk hvor i har hørt man ikk kan?? det jo helt samme metode, tipperne gør intet, andet end at forlænge.

man kan også bygge dem op fra bunden i ren gele, hvis man har stativer, til f.eks. folk der har mistet en halv negl osv-

jeg tager 400-450 kr for at lave negle- mange syns det dyrt, men jeg har de bedste produkter og ved mine produkter er stærke og holdbar.

jeg bruger gerne 2 timer på at lave negle, så man kommer ud med et godt resultat..

• #10   21. jan 2011 Hej,

Ja jeg har også hørt at man kan få forstærket sine negle uden tip.Hvis bare man har lidt længde på, og det er det jeg er ude efter. Håber nogen kan hjælpe.

Hilsner Michele

• #11   21. jan 2011 Hej Camille,

laver du dem selv? Og på andre?

Hilsner Michele

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #13   22. jan 2011 man kan få lavet negle med og uden tipper. man kan forstærke sine egne negle ligemeget længden.... med acryl eller gele.

man kan osse forlænge sine egne negle UDEN tipper på. hvor man bruger skrabelon.

Taler af erfaring. har lavet negle i snart 8 år.

og biliige produkter = med dårlig kvallitet.

der findes få gode og holdbare produkter på markedet. sørg for at personen har den rette viden samt uddannelse inden for negle. ellers får du ødelagt negle eller kan få svamp og andet i neglene....

Mvh

• #14   12. feb 2011 Hej

jeg er udannet negle tekniker både i gele og akryl, kører ud og laver dem så hvis du stadig ikke har fundet en er du meget velkommen til at skrive pb

mvh

Kommentér på:
Gelenegle

Annonce