10.186 visninger
|
Oprettet:
spist sterin! {{forumTopicSubject}}
Min søn på 9 mdr har spist et stykke sterin fra et fyrfadslys! Er det farligt??
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 318
marianne: AV!
mar 2008
mar 2008
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
Mor er bekymret, i stedet for at ringe til en kompentent person såsom læge, giftlinie eller andet.
Vælger du at søge på nettet og lægge et fora ud herom..
Jeg undres. hvis man er i tvivl om det kan være farligt, burde man kontakte en kompentendt person
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
For jeg skriver det ikke ondt.. og ikke myntet på denne mor, da det er en meget mild ting
Jeg tænker på at der er mange der vælger at søge ukompentente mennesker og ikke søge hjælp fra kompentente mennesker i første ombæring..
Men fred vær med det. vi heldigvis ikke ens i vores meninger..
Jeg skal ikke diskutere med nogle. og her bliver vi ikke enige.
God dag til dig..
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mange tak for nummeret! Har lige kodet det ind, og det er faktisk en rigtig god idé at have det i telefonbogen. Får det faktisk helt underligt over at jeg ikke havde det.
Jeg ville nu heller ikke have syntes det var så farligt at poste det her i stedet og det havde jeg også valgt hvis det bare havde været stearin.. synes nu heller ikke det kan læses med et smil men jeg tror såmænd også at hun og de fleste andre havde valgt anderledes hvis det havde været et opløsningsmiddel og ringet hurtigt i stedet.
Stearin kan jeg ikke se det gale i at tage den med ro med.
Min datter har også spist stearin. Hun tog lige en bid af min venindes lys en dag vi var hjemme og besøge dem.
Min moster havde en mani med at spise fast håndsæbe da hun var lille men det er der heller intet sket ved selvom jeg dog ikke tror det er så sundt
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
... men nej stearin i små mængder er ikke farligt.Kan være barnet får en gang tynd mave da det jo er noget olieret stads...
Kan ikke helt sammenlignes men da min hund (Labrador) oplevede jul 1 gang, gik han på bordet om natten, væltede en slukket jule dekoration og åd et lys (5 mdrs hvalp den gang) han havde nær skidt sig ihjel (eller han skulle ihvertfald ud og prutte ekstremt meget den dag) men mere skete der ikke. Ringede selvfølgelig dyrlæge og fik blot besked på at give ham en god portion tørkost og ellers holde øje med om han blev dårlig. Han er nu 2,5 år og går hverken på borde eller spiser stearin
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 318
præcis catja! -og tak for nummeret
spist sterin!