{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spist sterin!
  • #1   16. jan 2011 ville ringe til vagtlæge og spørge

• #2   16. jan 2011 jeg tror nu bare det kommer ud igen. det hverken ætser eller noget og det bliver heller ikke opløst af mavesyren. Min datter spiste engang en sten fra en blomme, den kom hel ud igen. så tror du skal tage det helt roligt.

• #3   16. jan 2011 det tror jeg bestemt ikk der sker noget ved jeg ville ikk være bekymmret over starin men man kan da altid prøve a ringe til vagt lægen..

• #4   16. jan 2011 har søgt lidt på google og ser ik ud til at være skadeligt! fandt det stykke jeg troede han havde spist, han har maks spist hvad der svare til en m&m´s :s
    marianne: AV!

• #5   16. jan 2011 det var godt :=) line har både spist en katte ppille og så har hun drukket wc rens men heldigvis var det økologisk så det skete der ikk noget ved heller ikk men ppillen men man bliver sku da bekymmret:=)

• #6   16. jan 2011 yes det var oz gift linjen jeg ringede til

• #7   16. jan 2011 LÆS MED ET SMIL...
    Mor er bekymret, i stedet for at ringe til en kompentent person såsom læge, giftlinie eller andet.
    Vælger du at søge på nettet og lægge et fora ud herom..
    Jeg undres. hvis man er i tvivl om det kan være farligt, burde man kontakte en kompentendt person smiley

• #8   16. jan 2011 Catja, det jo dit valg.. smiley jeg ville aldrig sætte mit barns liv på spil.. smiley
    For jeg skriver det ikke ondt.. og ikke myntet på denne mor, da det er en meget mild ting smiley
    Jeg tænker på at der er mange der vælger at søge ukompentente mennesker og ikke søge hjælp fra kompentente mennesker i første ombæring..
    Men fred vær med det. vi heldigvis ikke ens i vores meninger.. smiley
    Jeg skal ikke diskutere med nogle. og her bliver vi ikke enige. smiley
    God dag til dig..

• #9   16. jan 2011 Catja Zanders mor:

mange tak for nummeret! Har lige kodet det ind, og det er faktisk en rigtig god idé at have det i telefonbogen. Får det faktisk helt underligt over at jeg ikke havde det.

Jeg ville nu heller ikke have syntes det var så farligt at poste det her i stedet og det havde jeg også valgt hvis det bare havde været stearin.. synes nu heller ikke det kan læses med et smil men jeg tror såmænd også at hun og de fleste andre havde valgt anderledes hvis det havde været et opløsningsmiddel og ringet hurtigt i stedet.
    Stearin kan jeg ikke se det gale i at tage den med ro med.

Min datter har også spist stearin. Hun tog lige en bid af min venindes lys en dag vi var hjemme og besøge dem.

Min moster havde en mani med at spise fast håndsæbe da hun var lille men det er der heller intet sket ved selvom jeg dog ikke tror det er så sundt smiley

• #10   17. jan 2011 Kunne jo også være at man postede indlæg MENS man sad i kø.
    ... men nej stearin i små mængder er ikke farligt.Kan være barnet får en gang tynd mave da det jo er noget olieret stads...

Kan ikke helt sammenlignes men da min hund (Labrador) oplevede jul 1 gang, gik han på bordet om natten, væltede en slukket jule dekoration og åd et lys (5 mdrs hvalp den gang) han havde nær skidt sig ihjel (eller han skulle ihvertfald ud og prutte ekstremt meget den dag) men mere skete der ikke. Ringede selvfølgelig dyrlæge og fik blot besked på at give ham en god portion tørkost og ellers holde øje med om han blev dårlig. Han er nu 2,5 år og går hverken på borde eller spiser stearin smiley

• #11   17. jan 2011 tak for svarene!
    præcis catja! -og tak for nummeret smiley

Kommentér på:
spist sterin!

Annonce