1.216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

åhh giver snart op :( åhh giver snart op :(

Jeg kæmper og kæmper for at cores økonomi skal hænge sammen .. min kæreste har tegnet en mobil i sit navn for sin fætter ,da hans fætter er i rki ..
men fætteren har længe ikke betalt den og nu truer de min kæreste med inkasso smiley Fætteren er ikke hjemme, tager ikke sin tlf og ringer ikke tilbage .. vi snakker om en regning på 1800 kr..
giver sku snart op smiley

& hans fætter og kusine står faddere til Viktor , men de har ikke været her overhovedet , de har ikke set viktor siden han blev døbt i Oktober ..
Ved i om man kan skifte faddere , da jeg slet slet ikke føler de vil tage noget ansvar overhovedet , og fætteren er ude i noget rod pt smiley

Undskyld mit sure opstød , trængte bare til at komme ud med det.. har så ondt i maven hele tiden, fordi jeg bare tænker og tænker... hm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åhh giver snart op :(
  • #1   12. jan 2011 hov lidt stavefejl smiley

• #2   12. jan 2011 tror ikke man kan skifte fadere ud men fadere er i realiteten bare vidner til dåben

• #3   12. jan 2011 Som Marianne skriver så har det ikke noget juridisk at sige hvem der står fadder for dit barn. Det var i gamle dage at man sagde at de skulle "have" barnet hvis i gik bort men sådan er det ikke. Det eneste de siger ja til er at de vil opdrage i en kristen tro. Så det skal du ikke tænke over men forstår da godt at du er skuffet over dem.

• #4   12. jan 2011 Man kan ikk skifte faddere ud...
    Men hvorfor lukker i ikk bare fætterens tlf.. så skal han nok konkakte jer..

• #5   12. jan 2011 tror den er lkket automatisk nu ..
    men det bare træls at hans fætter kan skide sådan på min kæreste, synes virkelig det er respektløst..
    Så behøver jeg ikke fjerne dem som faddere (;

Hemmeligheden selv: skriver lige til dig på fb

• #6   12. jan 2011 men nej kender hans fætter så godt at han kontakter os ikke, selvom hans tlf er lukket..

• #7   13. jan 2011 undskyld har ikke skrevet det ordentlig .. Fætteren er gudfar og kusinen er fadder..
    Camilla : problemet er at han bor hjemme men han er der aldrig..
    Lene: ja , det virkelig for dårligt synes jeg.. er så skuffet

• #8   13. jan 2011 Hvis han ikke er døbt endnu kan fadder+gudmor/far skiftes ud..
    Vi stod i den situation at vores gudfar var blevet varretægts fængslet.. og ringede derfor til præsten 5dage før dåben, og sagde der var sygedom og fik skiftet gudfar ud med min søster som nu er gudmor til min dejlige lille dreng.. smiley
    føler du får de ikke skal stå der, sletter du dem og kan evt skrive du og din mand på i stedet..
    Kender al til det med at folk ik betaler deres lort.. der er ik andet at gøre ind at lave afbetaling og have lært af sin fejl..

Kommentér på:
åhh giver snart op :(

Annonce